Guest Paul van Gils Posted June 10, 2006 Posted June 10, 2006 Wie weet of voor de Picanto heldere achterlichten verkrijgbaar zijn, en wat deze kosten? Mag eventueel ook in het buitenland zijn. . . . . . Quote
Tazteam Posted June 10, 2006 Posted June 10, 2006 Hallo Paul, Ben bang dat ze niet verkrijgbaar zijn. Ik ben hiervoor allang aan het rondzoeken in de wereld...................helaas. Ik ben nu "iets" aan het bedenken om ze zelf te maken, maar hiervoor moet ik eerst nog wat rond gaan zoeken in de wereld. Zelf wil ik iets gaan doen met leds, en dan ook alle lampen hiermee vervangen, zo komen er dan ongeveer 100-150 leds per achterlicht te zitten. Ze worden dan allemaal wit van kleur, als ze niet branden, en als ze aan gaan hebben ze de juiste kleur, dus wit voor achteruitrijlampen, rood voor remlichten, oranje voor normaal achterlicht en geel voor richtingaanwijzer Alleen voor de mistachterlichten ben ik er nog niet over uit. Maar...................als ik iets weet van hoe het er uit gaat zien, zal ik het zeker hier gaan melden. Ps: Wie heeft er nog een paar oude achterlichten van een Pica liggen?? Ze mogen zwaar beschadigd zijn, geeft toch niets want ze moeten toch verder "kapot" gemaakt worden. En tenslotte zijn deze achterlichten nog steeds in originele staat, de rest van de verlichting is al aangepast, Philip Quote
Tazteam Posted June 17, 2006 Posted June 17, 2006 Hallo Paul, Ik ben zelf de oplossing maar gaan maken: http://www.kiaclub.nl/forum/viewtopic.php?p=3637#3637 Het is nog in een opbouwstadium, maar je krijgt al een idee. Philip Quote
Recommended Posts