Jump to content

Nieuw !!!

tim

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Voor het eerst ga ik een Joice kopen.

Het is er een van het jaar 2000.

De auto heeft g3 installatie.

De airco en de riem worden vervangen en een paar dingen meer.

Is de joice een goede auto ?

Door een derde kind hadden we een grotere auto nodig.

Ik heb op deze auto een Vectra b -Diamond super de luxe ingeruild.

Is dit een goede deal en waar moet ik op letten bij de mooie Joice ?

Edited by tim

Hallo iedereen,

Voor het eerst ga ik een Joice kopen.

Het is er een van het jaar 2000.

De auto heeft g3 installatie.

De airco en de riem worden vervangen en een paar dingen meer.

Is de joice een goede auto ?

Door een derde kind hadden we een grotere auto nodig.

Ik heb op deze auto een Vectra b -Diamond super de luxe ingeruild.

Is dit een goede deal en waar moet ik op letten bij de mooie Joice ?

hoi ik heb er ook een van 2001 hij tot nu toe perfect fijne auto .

even een tip de riem moet om de 70.000 vervangen worden of om de 5 jaar .de mijne loopt op benzine dus over gas weet ik niet veel vanaf ik heb voor heen ook een Vectra 2.0 CD gehad .maar deze is makkelijk voor het instappen en uitstappen als al wat ouder word haha . ok verder wens ik jou veel rijplezier Gr Peter B

Hoi Tim,

Ik heb sinds mei 2009 een joice op g3. Het bevalt mij hartstikke goed. Ik hoor van iedereen dat joice eigenlijk nooit problemen heeft.

Zelf heb ik pech gehad van 2 reparaties achter elkaar, een kapotte dynamo en een kapotte poellie. Een dynamo na 7 jaar is een normale vervanging lijkt mij en de garage waar ik kwam voor de poeliie (KIA garage) gaf aan dat zij nog maar 2x eerder een kapotte poellie hadden meegemaakt met een joice, dus dat is puur pech gehad voor mij.

Ik vind het een heerlijke auto, lekker ruim (neem wel parkeersensoren!!!), je zit mooi hoog, niet zwaar. Sinds ik deze heb, heb ik ruim 60.000 ermee gereden (15 maanden). Ben met de caravan naar Luxemburg geweest, de auto trok het gemakkelijk, de auto trekt lekker vlot op. Het is een grote auto, maar geen aso bak, de max snelheid die ik haalde in Duitsland was 195, dat is veel harder dan dat ik standaard wil rijden, maar soms is doorrijden ook wel een keer fijn en dat kan dus.

Nadeel is dat je vanwege de gastank (weggebouwd in het reservewiel plek) een losse reservewiel hebt en deze los in de auto moet hebben of niet bij je hebt. Hiervoor heb ik dan een spuitbus met bandennoodreparatie in de auto liggen, deze neemt weinig ruimte in.

Verbruik:

Normaal rijden rij ik gas ongeveer 1 op 8 / 1 op 8,5

Met caravan en planken reed ik gas 1 op 5

Als ik 110 op de snelweg tussen vrachtwagen rij, rij ik gas 1 op 10

Benzine heb ik niet veel ervaring mee, maar bij normaal rijden ongeveer 1 op 9 / 1 op 10

Al met al: een erg fijne auto.

Veel plezier ermee !!!