Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

MijnKia klantenkaart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ff een vraagje. Maandag is de auto weggeweest voor de 1ste beurt. Bij het ophalen hangt er zo'n ding aan je binnenspiegel (dat ook aan de deur van een hotelkamer hangt, kom ff niet op de naam) waarop kort gezegd staat dat er een nieuwe klantenkaart in de auto zit.

Dus ik klap mijn zonneklep naar beneden en zie de oude klantenkaart erin zitten, maar wel zo'n lelijk garagekaartje aan de versnellingspook, waarop staat dat de auto bij 30000 km naar de garage moet.

Op mijnkia.nl staat dat er:(quote)

"De MijnKia Klantenkaart vervangt het smeerkaartje en de KIW-pas

Bij elk werkplaatsbezoek ligt een nieuwe, gratis klantenkaart voor u klaar. Ook als uw klantendossier op mijnkia.nl is gewijzigd, kunt u een nieuwe klantenkaart bij uw dealer ophalen."

Dus 's avonds ff gemaild naar de dealer. Die belt de volgende dag terug met de melding dat de oude kaart gewoon geldig blijft totdat er 3 jaar voorbij zijn. Geeft verder aan wel alles bij Kia geregistreerd te hebben.

Is het correct wat de dealer doet???

Geplaatst

Ik heb mijn beurt bij een niet erkende Kia dealer laten doen daar de standaard KIW 3 jaar geldig is. Daarna wordt het verlengd en krijg je een "nieuwe" klantenkaart. Misschien dat Peter hier het fijne wel van weet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...