Kia ron Posted September 6, 2010 Posted September 6, 2010 Weet iemand hoe je in de navigatie een andere stem kunt selecteren ? er schijnen meerdere stemmen mogelijk te zijn Quote
DeOS Posted September 7, 2010 Posted September 7, 2010 De enige manier om een andere stem te krijgen is door een andere taal te kiezen. Binnen de gekozen taal is dus geen stemselectie mogelijk. Quote
HobbyRobby Posted September 7, 2010 Posted September 7, 2010 Tock *lijkt* het dat er in de laatste upgrade meerdere stemmen meekomen (Abraham, Lisa, Mona) maar mogelijk zijn dit Engelse stemmen.... Quote
DeOS Posted September 7, 2010 Posted September 7, 2010 Ik denk dat er per taal een andere stem wordt gebruikt. Vandaar dat er meerdere stemmen in de update zitten. Quote
HobbyRobby Posted September 7, 2010 Posted September 7, 2010 DeOS, heb jij nog een uitgepakte versie beschikbaar? Zo ja, zou je dan eens kunnen kijken naar het bestand snowball.exe in storage card\system? Het lijkt erop dat dat de bestandsnaam verhaspeld is (extensie .exe is veranderd in - bij mij - een aantal blokjes) en ik weet niet of dat wel klopt. Quote
rednAS77 Posted September 7, 2010 Posted September 7, 2010 Het lijkt erop dat dat de bestandsnaam verhaspeld is (extensie .exe is veranderd in - bij mij - een aantal blokjes) en ik weet niet of dat wel klopt. Hier staat achter snowbal gewoon .exe als extensie. Quote
HobbyRobby Posted September 7, 2010 Posted September 7, 2010 Hier staat achter snowbal gewoon .exe als extensie. Dan heb ik blijkbaar een corrupte download, ga hem even opnieuw ophalen. Quote
Recommended Posts