Xling Posted September 8, 2010 Posted September 8, 2010 Is het mogelijk om via een laptop met de juiste software instelling te veranderen in het systeem. Bv; - om de spiegels te laten inklappen bij het ingedrukt houden van de vergrendelknop op de afstandsbediening of smartkey. - een piepje te laten horen bij het inschakelen van het alarm. - signaal autogordel af uitschakelen. - coming en leaving home tijseenheid veranderen. etc etc, er zijn een legio van mogelijkheden op te noemen. Ter vergelijk; VW, Audi, Seat etc kan je met de software "VAG com" al deze verschillende instellingen veranderen. Weet iemand of dit bij een Kia ook kan? en zoja wie en/of waar kan dat? Quote
Alex VB Posted September 9, 2010 Posted September 9, 2010 Het is mogelijk (Niet alles).. Er moet alleen iemand zijn die betreffende software heeft/kan vinden om dit aan te passen... Quote
Xling Posted September 9, 2010 Author Posted September 9, 2010 Het is mogelijk (Niet alles).. Er moet alleen iemand zijn die betreffende software heeft/kan vinden om dit aan te passen... En over welke software heb je het dan? Voelt iemand van de Kia fanaten zich geroepen om zich zelf hier op te storten? Ik denk dat je veel positieve respons krijgt. Quote
Alex VB Posted September 10, 2010 Posted September 10, 2010 Ik ben de naam eventjes kwijt van dat programma.. Iemand die goed is in zoeken op het net zou deze moeten kunnen vinden denk ik.. Het programma is vergelijkbaar aan "VAG-Com".. Daarbij niet vergeten dat je ook nog een draadje nodig hebt van je laptop naar de wagen..En deze zijn meestal prijzig... Anders vragen aan de KIA techneuten op dit forum als Crum, 16_v. misschien dat zij je verder kunnen helpen met zoeken..?? Quote
Recommended Posts