alinden Geplaatst 11 September, 2010 Geplaatst 11 September, 2010 (aangepast) Beste allemaal, Hierbij wil ik mezelf even voorstellen. Mijn naam is Arno en we hebben een Kia Sportage X-ecutive Plus 2.0 CVVT gekocht in de kleur Sirius Silver. We verwachten de auto deze maand (september 2010). Ik heb hier en daar al op het forum gezocht naar nieuws en ben verrast over de veelheid aan informatie. Wat me sinds de aankoop nog bezig houd is of ik de standaard 17" Hankook banden laat monteren of een ander merk. Heb hier al wat discussie over gevonden en ben er nog niet uit. Wat denken jullie overigens van de WaxOyl behandeling (heb er uiteindelijk toch bijbesteld)? Mocht er iets te melden zijn, zal ik het zeker niet laten. Groet. 11 September, 2010 aangepast door alinden Quote
Richard Limburg Geplaatst 12 September, 2010 Geplaatst 12 September, 2010 Welkom hier, veel lees plezier en vele veilige kilometers met jullie Kia. Als je hem krijg.... foto's zijn altijd welkom. Wat betreft de WaxOyl... zijn hier op het forum div draadjes over te vinden. Tja en de een vind het geweldig ander te duur. Kijk eens rond misschien kom je meer te weten. Succes met wachten..... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.