Dinky_Toy Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 Goedemorgen, Gisteren een Cee'd sw gekocht voor mijn vrouw, deze week krijgt ze hem al. Het is een 1.4 109pk ISG X-tra uit 2009 in Abyss Blue. Er staan veel aanpassingen op de planing dus zal hier met enige regelaat te vinden zijn. Quote
Alex VB Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 Van harte welkom op ons gezellig forum.. Veel plezier gewenst met jullie nieuwe aanwinst. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.