bertsplci Geplaatst 22 Januari, 2011 Geplaatst 22 Januari, 2011 Even een update Na mijn mail aan de importeur ben ik gebeld door de dealer om een afspraak te maken om een bos bloemen thuis af te leveren. Tevens het aanbod om de eerste beurt GRATIS bij VAN KOUWEN uit te laten voeren. Dit alles met de welbekende excuses. Nou toch nog iets gekregen, jammer dat het via de importeure gespeeld moet worden maar ja. Sorento rijdt trouwens FANTASTISCH!!! Quote
Peterrrrr Geplaatst 22 Januari, 2011 Geplaatst 22 Januari, 2011 Vindt het sowieso raar dat zo'n grote dealer naar het postkantoor moet voor een tenaamstelling ? Doe ik lekker achter m'n bureau Quote
willem1 Geplaatst 23 Januari, 2011 Geplaatst 23 Januari, 2011 Mooie auto! Net 5 dagen in de US geweest, helaas maar 4 Sorento's van het laatste model in het wild aangetroffen. Daar zit dan wel een 6 pitter in. Zie trouwens de nieuwe Sorento maar weinig! Wat is er aan de hand? Te duur? Teveel concurrentie? Quote
Effenix Geplaatst 24 Januari, 2011 Geplaatst 24 Januari, 2011 Dit soort dingen zijn echt niet te begrijpen. Zou er een school zijn voor dealers en autoverkopes om dit soort gedrag te leren. Ik hoop dat je betere ervaringen hebt met je nieuwe auto. Veel plezier met je nieuwe auto. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.