Derkie Geplaatst 21 September, 2010 Geplaatst 21 September, 2010 Ben op zoek naar winterbanden voor nieuwe sportage. Standaard 225/60 17 Stel voor 3 maanden winter niet zulke hoge eisen wat velgmaat betreft. 16 inch is ook goed. Zou nog beter zijn volgens enkele 'deskundigen" op het Duitse forum. Is onderstaande aanbieding bruikbaar ? Zie dat de maten voor de Toyota Auris alsvolgt zijn: Steek 5 x 114,3 Naafgat 60.1 ET waarde 45. Verder ga ik ervan yuit dat het om deze band gaat Winterband Yokohama V902 205/55R16 94V Set nog uitstekende winterbanden op lichtmetalen velgen voor de Toyota Auris. Nieuw 899 euro (zie foto) U kunt ze nu met een flinke korting voor 450 euro (= slechts 50% van de nieuwwaarde) in uw bezit krijgen. Zowel ophalen als bezorgen is mogelijk in overleg. Ze zijn 1 winter gebruikt en nog in prima staat. Graag de mening van degenen die er meer verstand van hebben dan ik. Derkie Quote
Broozzz Geplaatst 9 Januari, 2011 Geplaatst 9 Januari, 2011 nee, absoluut niet bruikbaar, maten kloppen niet voor jouw auto. ik heb zelf 215/65 17 winterbanden erop. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.