bowie97 Posted September 24, 2010 Posted September 24, 2010 Toen ik vanmorgen uitstapte hoorde ik een raar geluid, dit had ik al vaker gehoord maar er toen geen aandacht aan geschonken, nu wel. Het kwam van rechts achter. Ik heb mijn mobieltje op de rechter achterband gelegd om het op te nemen.[ATTACH]1932[/ATTACH] Bestandje is het resultaat door op de dorpel van de linker voorportier te gaan staan en rustig op en neer te bewegen. Ben vanmiddag meteen naar de garage gegaan om het te laten horen. Maar ja het is als met de tandarts je hebt pijn maar als je er bent voel je niks meer. Auto op de brug en de onderkant bekeken maar niets kunnen vinden. Het ziet er weer compleet anders uit dan de vorige sportage. Quote
Jantje.2 Posted September 24, 2010 Posted September 24, 2010 waarschijnlijk je stabilisator stang rubbers ofzo. Even los laten halen en invetten en klaas is kees Quote
bowie97 Posted September 26, 2010 Author Posted September 26, 2010 Ik weet nu waar het zit en hoe het komt, Achteruit rijden, rem intrappen, handrem er op zetten, (motor uit). Als ik dan uitstap hoor je hem rechts achter kreunen. Als ik de hand rem er op zet nadat de motor uit is en de rem los heb gelaten hoor je niets. Quote
Recommended Posts