kristofke8 Geplaatst 29 September, 2010 Geplaatst 29 September, 2010 Hallo, Is het normaal als je bij regenweer doorslipt met de banden telkens in 2de versnelling. Profieldiepte van banden is nog 6mm, merk banden is dunlop. Ik heb dit ook soms bij droog weer. De ESP slaat dan direct aan. Zou dit komen omdat m'n auto teveel kracht heeft doordat de auto enkel via de voorwielen aangedreven is?(136pk) of zou dit liggen aan de banden? De garagist zei vorige keer dat de banden vlug versljten van de Carens. Ik denk dat m'n volgende banden vredesstein zullen zijn, of weet iemand welk banden merk volgens prijs kwaliteit beste keus is? Quote
Jantje.2 Geplaatst 29 September, 2010 Geplaatst 29 September, 2010 Ik zou persoonlijk voor michelin of toyo banden gaan. 136pk is opzich niet heel erg veel voor een voorwiel aangedreven auto, het hangt toch vooral van je rijstijl af denk ik. Je zal toch moeten leren iets rustiger gas te geven en minder abrupt de koppeling op te laten komen. Quote
Smart Geplaatst 29 September, 2010 Geplaatst 29 September, 2010 Yep, ik zou ook eerder kiezen voor Michelin en de nieuwe ster aan het (minder) slijtagefront Pirelli. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.