AJ Mol Posted August 27, 2006 Posted August 27, 2006 Deelnemers Fourth Dutch Kia Event 2006 01 Jan en Dina Berkelaar (Sorento) - buffet 02 Roland Klomp - buffet 03 J.M. Wieffer - buffet 04 Wietze Kamer (Sorento) - 4x buffet 05 Fam. van Wouwen - buffet 06 Fam. Vollebregt - buffet - nieuw lid 07 Fam. van Veen (Sorento) - buffet - nieuw lid 08 Hugo en Ineke Biesheuvel (Sorento) - buffet 09 Cees van der Meer (Sorento) 10 Leo van der Meer (Sorento) 11 John Meijer (Sorento) 12 Hellen Cortisson (Rio) - 4x buffet 13 Ed Gerritse (Sportage) - 5x buffet en schieten 14 Menno Groenewoud (Sportage) 15 Piet Amersfoort (Sorento) 16 Dave Veenhuizen (Shuma) 17 Dealer M de Boom - Wim en Marcel - (Sorento en Sportage) 18 Fam. Portier - 2x buffet 19 Menno Smies (Sorento) 20 Fam. Duncker (Sorento) 21 Rosbergen (Sorento) 22 Patrick?? (Sorento Brabus) 23 Marcella en Frans de Groot (Sportage 2wd) - 2x buffet 24 Fam. van Kleef 25 26 Aad Koene (organisatie trail) - 3x buffet 27 Philip en Agnes - Tazteam (Picanto) - buffet 28 Margreet en Harrie Gort (Picanto) - buffet 29 Sheila en Jos (Sorento) 30 Andr? en Helma Mol (Sorento Brabus) - buffet Bedrijven welke mee doen aan Fourth Dutch Kia Event 2006 JEWELULTRA DIAMONDBRITE (sponsor Kia Club Nederland) www.jewelultra.com Scs Gusto vof Schiedam www.scs-focwa.nl Verder ben ik nog met enkele bedrijven bezig om ze uit te nodigen. Tevens ben ik in onderhandeling om een spectaculaire Sorento naar ons Kia Event te halen. Geheel voolgebouwd met electronica. Zodra ik meer weet, horen jullie dit met een. Ook zijn er enige Sorento Brabus CRD-modellen te zien Programma Fourth Dutch Kia Event 2006 Het programma ziet er als volgt uit: 1. Ontvangst in restaurant Schietbaan ?Europoort? aan de Krabbeweg 125 te Maasvlakte - Rotterdam. Havennummer 7005. Hier is de gelegenheid om koffie te drinken. 2. Diverse stands zijn aanwezig met accessoires en andere handige benodigdheden voor de auto. Ondervoorbehoud komen o.a. GEMA glas Barendrecht en Jewelultra Diamondbrite. Verder is er bij de club nog wat kleding te koop en is er weer een gratis blad van 4WD SUV-Automagazine. 3. De bol-/pijlritten gaan dit keer door Voorne en voor een klein deel door het havengebied. In het havengebied zijn de paden weer deels onverhard voor de Sorento en 4wd Sportage. Uiteraard is er voor de 2wd auto?s een andere route. We komen langs de plaatsen Brielle, Hellevoetsluis, Rockanje en Oostvoorne. 4. Onderweg worden er weer allerlei vragen gesteld, die opgelost moeten worden. Aan het einde van de rit is er een prijsuitreiking. 5. De inschrijving en de start vinden plaats bij restaurant Schietbaan ?Europoort?. Hier ontvang men het routeboek met daarin de bol-/pijlrit en eventueel een directe route naar de Maasvlakte om terrein te rijden. Tevens staan hier alle gegevens in die tijdens het evenement van belang zijn. Beide ritten (verhard en onverhard) komen langs het 4x4 terrein op de Maasvlakte. 6. Hier is er de mogelijkheid om terrein te rijden via een speciaal voor de Sorento en 4WD Sportage uitgezet parcours. Hier kan men wat basisbegrippen van terreinrijden leren en is er de mogelijkheid tot vrij rijden, daar waar dat aangegeven is. Niet 4wd-rijders kunnen hier een kijkje nemen of eventueel meerijden met een 4wd-rijder. 7. De dag eindigt bij Schietbaan ?Europoort?, waar de prijsuitreiking plaatsvindt en bij voldoende belangstelling een buffet geserveerd wordt. Tevens kan men hier tijdens het wachten kleiduiven schieten. Kosten 10 schoten voor ? 10,00. Graag wel even van te voren aangeven bij de aanmelding. De tijden: ? Het Kia Event start om 10.00 uur bij restaurant Schietbaan ?Europoort?. ? De inschrijving van de bol-/pijlritten zijn van 10.00 tot 14.00 uur. ? Het terrein op de Maasvlakte is open van 11.00 tot 17.00 uur. ? De prijsuitreiking zal ongeveer 17.30 uur zijn ? Het buffet begint om 18.00 uur. Terreinrijden: Wederom is er terreinrijden op de Maasvlakte. Via verschillende parcoursen op het terrein kan men trailrijden. Makkelijk en ook wat moeilijker, maar allemaal goed te doen. Over zand en klei, zelf door modder en water. Alles mag, maar niets hoeft. Het terreinrijden wordt dit jaar ook weer begeleid door marshalls van de Landroverclub onder leiding van Aad Koene. Deze mensen houden alles in de gaten en geven u tijdens het rijden de nodige tips. Dus weet u iets niet of wilt u wat vragen, schroom dan niet en vraag het aan deze ervaren mensen. De kosten: Het rijden van de ritten en het terreinrijden zijn voor de leden gratis. Niet-leden betalen ? 5,00 voor een rit en ? 8,00 voor een rit en terreinrijden. Het buffet: Het buffet bestaat uit koude en warme gerechten. De prijs is ? 15,00 per persoon en ? 8,00 voor kinderen tussen de 5 en 15 jaar. De kosten voor drankjes zijn voor eigen rekening. De route naar restaurant Schietbaan ?Europoort?: ? Komende via de A15: de borden volgen richting Europoort en Maasvlakte (Havens 7000). Botlektunnel, Thomassentunnel, 1e brug over richting Maasvlakte, 2e brug over en direct na de brug rechtsaf ( afslag 8 ), rechtdoor (dus niet de N218 op) en dan rechtsaf viaduct onderdoor. Na viaduct gelijk naar rechts. Aan de linkerkant ligt de Schietbaan. Krabbeweg 125, havennummer 7005. ? Komende vanaf A4 (Beneluxtunnel): Na de tunnel richting Pernis-Hoogvliet-Hellevoetsluis-Europoort volgen. Dan de A15 op richting Europoort en Maasvlakte. Verder zie bovenstaande route. ? Komende vanaf Flakkee: Stellendam, Haringvlietsluizen. Bij stoplichten Vierpolders rechtdoor. Afslag Brielsemaas noord nemen en daarna linksaf onder de brug door de Staaldiepseweg op. Langs golfbaan Kleiburg (Krabbeweg). Aan einde weg rechts de brug onderdoor, bocht naar links en na 400 m de Schietbaan aan de rechterhand. Opgave: Een ieder die belangstelling heeft kan zich opgeven via het inschrijfformulier, dat te vinden is op de website van de Kia Club Nederland onder evenementen in het menu. Dan staat rechts bovenin ?aanmelden?. De link is www.kiaclubnederland.nl. Hebt u nog vragen of wilt u reageren, stuur dan een e-mail naar ons adres: kiaclubpost@kiaclub.nl Nog enkele tips: ? Tank onderweg nog even voordat u aan het evenement begint. In het havengebied van Rotterdam zijn niet altijd benzinestations direct in de buurt aanwezig. ? Lees voordat u weggaat en u wilt gaan terreinrijden, nog even uw instructieboekje door. ? Kia Club Nederland is niet aansprakelijk voor schade aan uw auto. U rijdt op eigen risico. ? En neem uw pasje mee als u lid bent. Het autowascentrum: Iedereen die na deze dag zijn auto wil wassen kan in ??n van de 20 wasboxen van het Wascircus terecht. Het autowascentrum is gelegen in Rotterdam Hoogvliet, waar bijna iedereen langs komt als men huiswaarts gaat. Het adres is Klompenmakerstraat 111. Kijk ook eens op hun website: www.wascircus.nl. Lid worden in september: Dat kan. Een speciale aanbieding voor de laatste maanden van 2006 en het gehele jaar 2007 voor ? 20,00. U kunt dan meteen gratis meedoen aan de ritten en/of het terreinrijden. Dit aanbod geldt alleen voor nieuwe leden en als u zich 24 september op geeft als lid. Met vriendelijke groet, De organisatie
AJ Mol Posted August 27, 2006 Author Posted August 27, 2006 Beste Andr?, Ik heb een klant bereid gevonden om mij te ondersteunen op 24 september, Scs Gusto vof Schiedam. http://www.scs-focwa.nl/ Wij staan er met twee personen en zorgen voor een overdekte tent waar we eventueel kleine reparaties kunnen uitvoeren aan de lak van de auto's. De kleine reparatie's zijn geheel kostenloos voor de leden van de Kia club, als er grote reparaties zijn aan de lak word dat later in de werkplaats van SCS Gusto gedaan, we geven de leden wel vast een prijsopgave van de kosten. Ook zal er een verkoopstand zijn waar de Leden Jewelultra Diamondbrite producten kunnen aanschaffen tegen een gereduceerd tarief. We vragen van jullie alleen een voorziening voor stroom , en de mogelijkheid om water te gebruiken. Bestaat er een mogelijkheid dat jullie voor een aantal tafeltjes zorgen zodat we onze producten kunnen uitstallen. Met vriendelijke groet, Frans Pruijmboom Jewelultra Ltd.
Tazteam Posted September 1, 2006 Posted September 1, 2006 tot nu toe slechts 4 deelnemers? Moed blijven houden...............we hebben nog zeker 3 weken Philip
Guest Two Plugs Posted September 3, 2006 Posted September 3, 2006 Wij kunnen er helaas niet bij zijn, dit ivm het programma van onze andere club: www.transalpclub.nl Voor alle andere deelnemers: alvast heel veel plezier toegewenst. PS Andr?: Sorento een beetje gepimpt?
Guest Herman Posted September 8, 2006 Posted September 8, 2006 Ik ben er wel, maar kom waarschijnlijk alleen. Geen bol-pijl rit dus, en ook geen buffet.
Hellen Posted September 19, 2006 Posted September 19, 2006 Op het nippertje een late aanmelding. Wij rijden ook graag weer een keer mee ! Ik vraag me af of ik terplekke mag betalen? Gr van Hellen
Frans Posted September 19, 2006 Posted September 19, 2006 Helaas kunnen wij niet Mijn schoonmoeder is jarig en woont in het uiterste zuiden van het land. Dus rijden doen we wel. Jammer want we hadden er graag bij geweest en gegeten. Volgende keer zijn we weer van de party. Groetjes en een prettige dag allemaal. Marcella en Frans P.S. Ik zal binnenkort weer wat in mijn dagboek schrijven over onze vakantie.
AJ Mol Posted September 19, 2006 Author Posted September 19, 2006 Hellen, Ter plekke kan je ook betalen. Dus iedereen die zaterdag denkt ik kom nog even langs of ik doe mee. Geen probleem iedereen is welkom. Als men nog aan het buffet mee wilt doen, dan even bellen naar mij. Dit kan men ook nog zaterdag doorgeven. Nummer is 06-53292091.
scorpioshuma Posted September 19, 2006 Posted September 19, 2006 Hellen nog geen lid ?? Wij hebben ons Zaterdag opgegeven via de website, maar zien onze naam nog niet vermeld staan op het lijstje. Groetjes, Dave
Guest Posted September 19, 2006 Posted September 19, 2006 Hellen nog geen lid ??Wij hebben ons Zaterdag opgegeven via de website, maar zien onze naam nog niet vermeld staan op het lijstje. Groetjes, Dave Hoezo nog geen lid? Oja Andre wij komen met zijn 4en (vriend en dochters) en willen ook graag meedoen aan het buffet.
AJ Mol Posted September 21, 2006 Author Posted September 21, 2006 We hebben weer een prachtige dag uit gekozen. Als het goed is blijft het droog en krijgen we aardige temperaturen. De rit is vandaag helemaal nagereden en ziet er goed uit. Over dijken, door de polders, door leuke dorpjes, door bossen, het havengebied en voor de 4wd auto's weer een onduidelijk paadje op de Maasvlakte. Veel mul zand, maar goed te doen. De 2wd auto's rijden gewoon met de route mee en passeren de andere rit. We hebben wat vragen verzonnen, alhoewel dat wel lastig was. Ook is er nog de mogelijheid om te kunnen schieten op de schietbaan. Je kan je daar ook ter plekke opgeven. Dus je hoeft nu niet te beslissen. Het buffet wordt gezellig. Er zijn al meer dan 30 personen die mee eten. Keuze is er uit salades, frites, sate, biefstuk en andere lekere dingen. Ik zou zeggen tot zondag en geef je nog even op als je dat nog nier gedaan hebt.
Frans Posted September 21, 2006 Posted September 21, 2006 Wat denk je....verjaardag schoonmoeder wordt later gevierd. Wij komen zondag ook....en eten gezellig mee. Marcella en Frans
Recommended Posts