Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Onder de kmteller bevindt zicht een digitaal paneltje. Daarin staat van links naar rechts vermeld 1.wanneer je moet opschakelen, 2. de ODO km teller.Maar wat moet er in dat rechtse vakje vermeld staan?

post-3786-1297853256,86_thumb.jpg

Geplaatst

Die snelheid moet je danook nog instellen met de CC. De ingestelde waarde zal dan getoond worden in het display, lijkt mij.

Geplaatst
Is tevens alleen bij de cruise control van als je de limit instelt. dus maximaal.. en niet de gewone cruise control.. althans niet bij mij! jullie dan?

Chromes heeft het bij het rechte eind. Selecteer tijdens het rijden de speed limiter en druk vervolgens het rechter "joy sticky" op het stuur naar beneden. Nu verschijnt er in het genoemde vakje de actuele rij snelheid als max speed. Door vervolgens de "joy stick" naar boven of beneden te duwen kan de waarde ingesteld worden. Helaas moet je dit elke keer als je de speed limiter uitgezet hebt, opnieuw instellen. Idem na gebruik CC. Niet erg praktisch dus..... Gebruik het dus ook nooit

Succes met proberen,

Peter

Geplaatst

@KiaVenga12: die speedlimiter heb jij volgens mij toch ook op jouw Venga X-ecutive zitten?

• 1 jaar later...
Geplaatst

Hallo ,kun je deze ook wat helderder maken ,die van mij kun je maar nauwelijks zien,met de dasboard verlichtings regelaar kun je er niks mee veranderen

grt Henk

Geplaatst

Nee helaas, dat zou inderdaad alleen met de verlichtingsregelaar kunnen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...