KiaVenga12 Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Onder de kmteller bevindt zicht een digitaal paneltje. Daarin staat van links naar rechts vermeld 1.wanneer je moet opschakelen, 2. de ODO km teller.Maar wat moet er in dat rechtse vakje vermeld staan? Quote
picanto3 Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 De instelling van de snelheid van de cruise control. Quote
KiaVenga12 Posted October 5, 2010 Author Posted October 5, 2010 Nee, niets te zien van die ingestelde cruise-snelheden... Quote
Smart Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Die snelheid moet je danook nog instellen met de CC. De ingestelde waarde zal dan getoond worden in het display, lijkt mij. Quote
Remko .me Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Is tevens alleen bij de cruise control van als je de limit instelt. dus maximaal.. en niet de gewone cruise control.. althans niet bij mij! jullie dan? Quote
KiaVenga12 Posted October 5, 2010 Author Posted October 5, 2010 Dan zal het dus wel de instelling van de cruise-limiter zijn, toch even wat anders dan de cruise-control. Quote
Venga OK Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Is tevens alleen bij de cruise control van als je de limit instelt. dus maximaal.. en niet de gewone cruise control.. althans niet bij mij! jullie dan? Chromes heeft het bij het rechte eind. Selecteer tijdens het rijden de speed limiter en druk vervolgens het rechter "joy sticky" op het stuur naar beneden. Nu verschijnt er in het genoemde vakje de actuele rij snelheid als max speed. Door vervolgens de "joy stick" naar boven of beneden te duwen kan de waarde ingesteld worden. Helaas moet je dit elke keer als je de speed limiter uitgezet hebt, opnieuw instellen. Idem na gebruik CC. Niet erg praktisch dus..... Gebruik het dus ook nooit Succes met proberen, Peter Quote
KiaVenga12 Posted October 5, 2010 Author Posted October 5, 2010 Dus niet de cruise control maar de speed limiter :wink: Quote
Smart Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 @KiaVenga12: die speedlimiter heb jij volgens mij toch ook op jouw Venga X-ecutive zitten? Quote
KiaVenga12 Posted October 5, 2010 Author Posted October 5, 2010 Ja, en de cruisecontrol. En beiden zijn geheel andere zaken, die beide hun eigen taak hebben en niets met elkaar te maken hebben. Quote
123tje Posted July 12, 2012 Posted July 12, 2012 Hallo ,kun je deze ook wat helderder maken ,die van mij kun je maar nauwelijks zien,met de dasboard verlichtings regelaar kun je er niks mee veranderen grt Henk Quote
Smart Posted July 12, 2012 Posted July 12, 2012 Nee helaas, dat zou inderdaad alleen met de verlichtingsregelaar kunnen. Quote
Recommended Posts