Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

... na enige discussie dochterlief zo gek gekregen dat ze haar bij Meguiar's gekochtte poetsset (via FIAT Stilo-forum) eens op de KIA losliet :shock: ... dus, binnenkant gestofzuigd, gewassen, geclayed, in de was. Zie hier het resultaat...

post-1202-1297853268,35_thumb.jpg

post-1202-1297853268,63_thumb.jpg

post-1202-1297853268,99_thumb.jpg

post-1202-1297853269,38_thumb.jpg

Geplaatst

Ziet er erg glimmend uit!:cool:

Ik heb vorige week zondag met het mooie weer de auto met Meguiar's aan de buitenkant onder handen genomen. Ik moet zeggen, erg goed spul.

Geplaatst

Is idd goed spul, wel duur vind ik ! Vroegah toen ik nog auto's had voor de hobby gebruikte onze club shiny monkey ! Dat was ook goed spul voor een leuke prijs..

Geplaatst

Hoezo is Meguiar's duur? Reken eens it hoelang je met de producten doet..

Ik heb mijn wagen n bijna meer dan 2,5 jaar en ik heb evenlang de Meguiar's NXT wax, Shampoo enz. En mijn wagen wordt iedere 2 weken onderhanden genomen en 2 x per jaar krijgt deze een full detailer treatment. Deze is dan wel met de profielijn zeg maar.

Als je normaal met je producten omgaat gaan deze met gemak 2 tot 3 jaar mee.

Geplaatst

Ik gebruik al vele jaren meguairs en ben er zeer tevreden over.

De aanschaf van de produkten kan wel duur zijn maar je doet heel lang voordat je een fles leeg hebt.

En het resultaat is altijd fantastisch, superglad en een mega glans.

:cool:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...