KIASOULAP Geplaatst 10 Oktober, 2010 Geplaatst 10 Oktober, 2010 ... na enige discussie dochterlief zo gek gekregen dat ze haar bij Meguiar's gekochtte poetsset (via FIAT Stilo-forum) eens op de KIA losliet ... dus, binnenkant gestofzuigd, gewassen, geclayed, in de was. Zie hier het resultaat... Quote
Jantje.2 Geplaatst 10 Oktober, 2010 Geplaatst 10 Oktober, 2010 haha slavendrijver ziet er wel weer mooi en netjes uit! Quote
KIASOULAP Geplaatst 10 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Oktober, 2010 ach, slavendrijver.... Ze weet gewoon waar haar belangen liggen... Quote
Smart Geplaatst 10 Oktober, 2010 Geplaatst 10 Oktober, 2010 Ziet er erg glimmend uit! Ik heb vorige week zondag met het mooie weer de auto met Meguiar's aan de buitenkant onder handen genomen. Ik moet zeggen, erg goed spul. Quote
Peterrrrr Geplaatst 10 Oktober, 2010 Geplaatst 10 Oktober, 2010 Is idd goed spul, wel duur vind ik ! Vroegah toen ik nog auto's had voor de hobby gebruikte onze club shiny monkey ! Dat was ook goed spul voor een leuke prijs.. Quote
Alex VB Geplaatst 10 Oktober, 2010 Geplaatst 10 Oktober, 2010 Hoezo is Meguiar's duur? Reken eens it hoelang je met de producten doet.. Ik heb mijn wagen n bijna meer dan 2,5 jaar en ik heb evenlang de Meguiar's NXT wax, Shampoo enz. En mijn wagen wordt iedere 2 weken onderhanden genomen en 2 x per jaar krijgt deze een full detailer treatment. Deze is dan wel met de profielijn zeg maar. Als je normaal met je producten omgaat gaan deze met gemak 2 tot 3 jaar mee. Quote
jos16 Geplaatst 11 Oktober, 2010 Geplaatst 11 Oktober, 2010 Ik gebruik al vele jaren meguairs en ben er zeer tevreden over. De aanschaf van de produkten kan wel duur zijn maar je doet heel lang voordat je een fles leeg hebt. En het resultaat is altijd fantastisch, superglad en een mega glans. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.