rafsch Geplaatst 12 Oktober, 2010 Geplaatst 12 Oktober, 2010 gisteren stond ik stil in de file en zag ik aan de wagen die voor mij stond dat mijn koplampen zich automatisch verstelden (omhoog en omlaag) waar kan dit aan liggen ? grts Quote
scorpioshuma Geplaatst 12 Oktober, 2010 Geplaatst 12 Oktober, 2010 Misschien hele rare vraag, maar heb je een trekhaak ?? Quote
Jantje.2 Geplaatst 12 Oktober, 2010 Geplaatst 12 Oktober, 2010 Schakelaar van de hoogte regelin kapot of misschien een massa sluiting? En inderdaad, een 7/13polige aanhangwagen stekker kan voor hele rare problemen zorgen zoals scorpioshuma al aangeeft. Quote
rafsch Geplaatst 12 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 12 Oktober, 2010 ik heb geen trekhaak en de knop om de lichten omhoog en omlaag te regelen werkt ook nog Quote
Jantje.2 Geplaatst 12 Oktober, 2010 Geplaatst 12 Oktober, 2010 kijk toch eens wat hij doet als je de stekker op de schakelaar los haalt. Anders de spanning controleren op de koplampstel motortjes. Quote
rafsch Geplaatst 5 Mei, 2011 Topic Starter Geplaatst 5 Mei, 2011 oplossing was nieuwe koplamp gestoken omdat de stelmotor van de rechter koplamp kapot was stelmotor is niet appart te vervangen , dus een kompleet nieuwe er in Quote
marc1201 Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Voor die paar mm dat die bewegen steek je toch geen nieuwe lamp zeker.De mijne doen dat al zolang ik de wagen heb.... Quote
rafsch Geplaatst 12 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 12 November, 2011 Voor die paar mm dat die bewegen steek je toch geen nieuwe lamp zeker.De mijne doen dat al zolang ik de wagen heb.... nee maar het was wel in garantie Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.