Jump to content

Buikpijn

Xling

Recommended Posts

Vele bewonderaars hebben zaterdag 2 weken geleden tijdens feestje thuis mijn Kia bewonderd. Deze staat in de garage en ik heb tegen de muur van bestuurders kant wat isolatie materiaal bevestigd voor het geval dat, want ja zo'n Sportage is toch wat breder dan m'n vorige auto.

De zondag daarna kreeg ik een hartverzakking toen ik een kras op het linker achterportier zag net bij de scharnier kant :twisted: Een toch wel diepere kras door blanke en kleurlak heen waarschijnlijk door het instappen met een "spijkerbroek".

Na "bijgekomen" te zijn maar eens wat handmatig, met het vingertje, gepolijsd. Kras wel wat minder diep maar tot mijn verbasing heel vlug ook door de lak heen. Schijnbaar gebruiken ze beduidend minder lak om de auto te spuiten.

De beschadiging is te klein voor het geheel laten spuiten van de deur.

Maar nu wil ik een lakstift bestellen in de kleur Sand Track maar ook die is nog niet te leveren hetzelfde als de accessoires die in week 40 geproduceerd zouden moeten worden. Ook deze zijn nog niet te leveren.

Zijn de accessoires via de duitse site wel al te leveren?

Tja zo'n eerste kras is wel ff slikken zeker bij een auto die net 4 weken oud is. :(

ik leef volledig met u mee.

ik stond gisteren geparkeerd op een parking en zag dat er dicht tegen mijn wagen iemand stond geparkeerd en controleerde direct mijn deur,

ik zag dat er een kras stond redelijk zichtbaar maar denk niet dat het van die wagen was,de deur zou ergens anders mijn wagen geraakt hebben.

ik was echt pist nu nog trouwens. ik vind dit echt erg nix van respect lompe mensen die gewoon hun deur opengooien echt hatelijk.

weet niet precies waar je kras zit , maar kan je hem niet (deels) "wegwerken" met een stootlijst. Zo een heb ik nu gemonteerdl; geeft een wat veiliger gevoel http://www.vmaxx.de/de/public/index.php?fz=253&cat=2&img=vm02163b.jpg&pos_imgreihe1=0

Deze zit boven de vouw van de deur; 95 euro incl verzendkosten

Een andere stootlijst voor een andere plek (onder de vouw van de deur ) is deze http://www.aldorautomotive.com/component/option,com_virtuemart/page,shop.browse/category_id,411/Itemid,29/

55,78 euro ; bij de laatste komt nog btw en verzending bij

Misschien zit de kras wel op de "verkeerde" plek, maar om nieuwe buikpijn te voorkomen is zo'n lijstje ook wel handig.