Barman Posted September 3, 2006 Posted September 3, 2006 Hoi, ik ben nieuw hier. Ik vroeg me af of het mogelijk is om een subforum aan te maken waarin nieuwe gebruikers (zoals ik) de mogelijkheid krijgen om zich voor te stellen, zodat de rest weet wie er achter een bepaalde forumnaam schuilgaat. Quote
AJ Mol Posted September 3, 2006 Posted September 3, 2006 Als er meer belangstellenden zijn, zal ik het overwegen een extra item toe te voegen. Een aantal hebben zich ook wel voorgesteld onder "Eigenaren dagboek". Ik wacht de reacties af. Quote
AJ Mol Posted September 5, 2006 Posted September 5, 2006 Ik was even vergeten dat de webmaster kort geleden een voorstel had gelanceerd m.b.t. een gastenboek. Hierin kan men zich ook voorstellen. Ik zal nog even zijn tekst herhalen: Beste Clubleden, Zoals jullie wellicht weten is de website sinds enige tijd volledig vernieuwd. Regelmatig worden er nieuwe items aan de site toegevoegd. Onder het kopje nieuws staan de laatste wetenswaardigheden vermeld. Sinds 21 juni is er ook een gastenboek aan de site toegevoegd. Hier kan men op- of aanmerkingen over de website kwijt. Om de clubsite "levend" te houden is het van belang dat deze regelmatig wordt bezocht. Dit is niet alleen goed voor de club maar zeker ook voor onze sponsors. Ook is het belangrijk dat er regelmatig nieuwe items aan de site worden toegevoegd. Mijn idee is om een pagina "van de leden" toe te voegen aan de site waarop verhaaltjes met foto's van jullie worden geplaatst. Mochten jullie hier voor in zijn, laat mij dit dan even weten (via het gastenboek of mail). Verhaaltjes en foto's kunnen worden gestuurd naar: webmaster@kiaclub.nl. Frank (webmaster) Ik zou zeggen massaal voorstellen en een fotootje opsturen. Lijkt me leuk. Quote
Recommended Posts