Ga naar inhoud

picanto--tuning


pippo

Aanbevolen Berichten

tuning voor de picanto es blijkbaar (nog) niet te vinden , voor welke Kia wel.........

momenteel es er ook nog geen echte sprake van denk ik

dus wat moet je doen, Zelf creatief zijn

met deze laat ik weten dat er met polyester veel te doen es

momenteel ben ik bezig aan koplampmaskers " boze blik "

http://groups.msn.com/_Secure/0VADFArgaFY*Tf1Kb*frIUmjhCW85mMoxpZGs9akyJHHN9EiF8em1g58YT*531bBFhMuNeUTo!0tZWuqnmCpMVfG7*csTVbAikp0rF9WeLxZ90oqxzx6LW!b3O5nhwKnc/Photolicht002.jpg?dc=4675498287936251726

http://groups.msn.com/_Secure/0VAAdA7waLZDTf1Kb*frIUqJlAN6SAQz1d2c4xxtRZogtPsJraApbBMgp2IpcrW1WJl4NQVlsFlSY4Fo4nm0qZeKz66hF8z!hTh7I0xdCUBrz428DAEc5i1v!CbOilRhu/Photolicht006.jpg?dc=4675498287942587599

kwaliteit van de foto's laat te wensen over ,komen nieuwe foto's binnenkort :wink:

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ik vind het wel gewaagd die booskijkers.

Maar aan de andere kant vind ik het wel zonde dat je de grote koplampen weer gaat verkleinen.

Maar ik hoop dat je projekt gaat slagen, en dat er betere foto's beschikbaar gaan komen, want onze Kia Picanto die

5 januari 2005 in ons bezit gaat komen wordt ook een beetje aangepast.

Maar over dat projekt houden wij jullie wel op de hoogte :wink:

Kleine tip:

Zie onderschrift :D

Link naar reactie
Delen op andere sites


men velgen 16" staan er ook onder en IcE gedeelte zit er ook netjes in

http://groups.msn.com/_Secure/0VAAAABEaTl92VIecgqAbvPkUJsD2wBYwfurZh2*kWE5isdJK2E8TFI3mpCA8EFZXGhbYlfFVlreUVvMD5ktkkwSf8fRv59SpjEgp0PET08V27UhAH*nHhF9tOO4WLfz5/picanto%20013.jpg?dc=4675498449018332057

picanto002.jpg

even een Mededeling :arrow: als iemand van plan es voor 16 inch velgen te plaatsen let dan op de bandenmaat

ikzelf had problemen met 195 45 16 deze liepen aan bij de voorste wielen als ik afdraaide kwam de band tegen de achterzijde van de voorkas

:!::!::!:

de GOEDE maat es 195 40 16 :wink:

ps kan ik op de 1 of andere manier de foto's niet rechtstreeks in de topic plaatsen??

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

nog een keertje updaten

gisteren heb ik een achterskirt gekocht afkomstig van.....

deze heb ik vandaag min of meer al op lengte gemaakt MAAR de afwerking moet ook hier nog gebeuren

update024.jpg

update022.jpg

update027.jpg

ik heb ook de zijskirts nog eens opgehangen om te zien hoe het +- zou zijn, en of de hoogte op een rechte lijn zou komen

update026.jpg

update028.jpg het enige (groot) nadeel , centrale uitlaat moet terug weg en naar de originele plek

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

sorry van de late reply, met de maskers zit het nog steeds hetzelfde klaar voor het spuiten net zoals de achterbumper en de skirts , maar kga waarschijnlijk andere skirts aankopen/passen

enkel de voorkant moet nog gedaan worden

heb een pictune laten maken

kia-top.jpg

zo zou het eindresultaat moeten zijn :twisted:

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




×
×
  • Nieuwe Aanmaken...