Tonnie Geplaatst 30 Oktober, 2010 Geplaatst 30 Oktober, 2010 Hallo iedereen ik ben Tonnie en ben sinds vanmorgen de trotse bezitter van een Sportage 2.7 V6 X-Treme uit 2006. We hebben hem vanmorgen gekocht en even proef gereden, en dat liep als een trein, we moeten nog even geduld hebben voordat hij klaar staat voor aflevering. Ik kan me ar nu al op verheugen om met de sportage rond te toeren. Groeten Tonnie. Quote
Woeper Geplaatst 31 Oktober, 2010 Geplaatst 31 Oktober, 2010 Gefeliciteerd met je Kia Sportage en welkom op deze te gekke cludsite / forum en wensen je bovendien veel postplezier. Quote
Dino-tjuh Geplaatst 31 Oktober, 2010 Geplaatst 31 Oktober, 2010 Welkom op het forum en veel plezier met je Sorrento Quote
thom62 Geplaatst 14 Januari, 2011 Geplaatst 14 Januari, 2011 Kunnen we mekaar een hand geven,Tonnie Ik kan hem morgen ophalen en het is een automaat. Voor het eerst in 20 jaar een Kia sportage gekocht. Reed altijd Opel maar ik ben genezen,haha De 175 pk wil wel,poeh! Quote
Micle Geplaatst 14 Januari, 2011 Geplaatst 14 Januari, 2011 Hallo iedereen ik ben Tonnie en ben sinds vanmorgen de trotse bezitter van een Sportage 2.7 V6 X-Treme uit 2006.We hebben hem vanmorgen gekocht en even proef gereden, en dat liep als een trein, we moeten nog even geduld hebben voordat hij klaar staat voor aflevering. Ik kan me ar nu al op verheugen om met de sportage rond te toeren. Groeten Tonnie. Kunnen we mekaar een hand geven,TonnieIk kan hem morgen ophalen en het is een automaat. Voor het eerst in 20 jaar een Kia sportage gekocht. Reed altijd Opel maar ik ben genezen,haha De 175 pk wil wel,poeh! Beide hartelijk welkom op dit leuke forum, ik wens jullie veel veilige km toe en..........die foto's zien we hier graag tegemoet. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.