Niekb Geplaatst 1 November, 2010 Geplaatst 1 November, 2010 Hallo, Afgelopen dagen heb ik zonder resultaat gezocht naar een rijimpresse van de 1.6 GDI (ik vind alleen een paar 2.0 rijimpressies). Vreemd aangezien de 1.6 al bij dealers staat en volgens mij de verkopen alleen nog maar gaat laten toenemen. Ik ga binnenkort even een proefrit maken maar was intussen al benieuwd of de 1.6 motor voldoende vermogen heeft, of hij stiller is dan de 2.0 en hoe de 6bak bevalt Quote
Sportage'10 Geplaatst 1 November, 2010 Geplaatst 1 November, 2010 Ik ben sinds een week of 2 de gelukkige bezitter van een 1.6 x-ecutive plus pack. Motor is sterk genoeg, 6 bak schakelt soepel. Geluidsniveau is laag. Alleen de stuurinstelling is standaard niet ok. Af fabriek staat de stuurbekrachtiging op Europa gamma instelling, dit is een drama je blijft corrigeren. Zeker bij zijwind en snelheden boven de 100km is het hard werken. De dealer kan de instelling aanpassen aan EUROPA R, deze instelling is stukken beter. Verbruik tot nu toe 1050km gereden, 91 liter getankt. 1 op 11,5 waarvan 80% snelweg is. Na het een paar 1000 km'schijnt het verbruik lager te worden. Al met al zeer tevreden met de auto, krijg veel positieve reacties over het uiterlijk van de auto. Quote
bigwade Geplaatst 1 November, 2010 Geplaatst 1 November, 2010 Af fabriek staat de stuurbekrachtiging op Europa gamma instelling, dit is een drama je blijft corrigeren.Zeker bij zijwind en snelheden boven de 100km is het hard werken. De dealer kan de instelling aanpassen aan EUROPA R, deze instelling is stukken beter. Kun je dit ook even in dit draadje melden ? met ervaringen ? http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5554 En welke dealer heeft dat gedaan ? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.