Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal,

RVS is van mijn ramen, het liet wederom los.

Samen met mijn dealer besloten het eraf te halen en financieel eruit gekomen!

Complimenten hiervoor.

Nu heb ik dus alleen instaplijsten, achterklep en voormislampen rvs.

Voor mij geen RVS meer op de raam, we hebben het nu twee keer geprobeerd!

Voor de rest, niks meer dan lof over de Venga

Mijn kunststof is ook weer netjes zwart, heeft de dealer netjes verholpen en gepoetst! :D

Groetjes

Geplaatst

Neem even contact op met Ger.W, bij hem zijn er mensen van kia nederland en het bedrijf dat de lijsten maakt langs geweest om alles te monteren. Zou zonde zijn als je nu geld terug krijgt en de rvs ook kwijt bent...

Geplaatst

Ik snap het, maar eigenlijk ben ik het een beetje zat. Bij mijn mist lichten en achterklep blijft het wel gewoon netjes.

Eigenlijk wil ik nu klaar zijn. Blijkbaar lijkt het lastiger, bij mij is er ook iemand bij geweest.

Ik word nog ge

Geplaatst

Daarom zeg ik, neem even contact op met Ger.W.. Kan je even vragen of het bij hem nu wel goed is en blijft, indien ja, kan ook jij je mooie rvs houden.. zo niet kan je inderdaad beter je geld terug zien te krijgen.

Geplaatst
Daarom zeg ik, neem even contact op met Ger.W.. Kan je even vragen of het bij hem nu wel goed is en blijft, indien ja, kan ook jij je mooie rvs houden.. zo niet kan je inderdaad beter je geld terug zien te krijgen.

Hoi Jantje, had ik al gedaan na jou reactie! Bedankt voor de tip! :D

Geplaatst (aangepast)

Ik zal morgen is verder kijken.

Ben benieuwd wat de dealer zegt... van Ger.w. begrepen dat het bij hem nu wel goed zit.. ik laat de keuze even aan de dealer.

Groetjess

aangepast door Chrones

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...