Jump to content

Recommended Posts

Posted

Andre en alle andere mederwerkers en sponsors,

bedankt voor een bijzonder geslaagde dag op Voorne en Putten :lol:

De bol/pijl rit was uitstekend geoganiseerd en had zelfs voor mij nog onbekende plekjes. :wink:

Zoals van ouds was het terrein rijden weer eerste klas, met de goeie hulp van de LARO club.

Hopelijk op naar the fifth event 2007 :P:P:P

Jan

Posted

Bedankt Jan voor je reactie. Jouw dank ik ook nog voor het mee helpen aan een gedeelte van de rit op de Maasvlakte.

Verder tijdens de dag en via de e-mail goede reacties gehad. Bedankt, het geeft mij weer een opsteker om toch gewoon door te gaan.

Als het aan mij ligt zal het vijfde Kia Event een knaller worden en hopen dat we volgend jaar nog op de Maasvlakte terecht kunnen en natuurlijk nog meer leden komen naar dit Event.

Verder wil ik nog vragen of iedereen die foto's heeft gemaakt deze te sturen naar mij (bestuur@kiaclub.nl). Ik zal ze dan plaatsen in een album of op de website, zodat iedereen ze kan bekijken.

Bedankt en tot de volgende rit in Drenthe.

• 1 month later...
Posted
Ik heb op het event geen foto's gemaakt en maar heel summier gefilmd.

De kwaliteit van het filmpje is ook niet perfect, maar wil hem jullie toch niet onthouden.

http://video.google.nl/videoplay?docid=-3384894100432714044&hl=nl

Leuk filmpje, maar ben toch benieuwd naar het resultaat toen die Sportage door het water kwam :lol::lol::lol::lol:

Philip

Dat is zeer abrupt afgebroken omdat ik moest rennen :lol:

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...