Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Heeft er iemand een foto van de Sportage in de kleur Darkgun metal. Ik heb namelijk deze kleur besteld en ben benieuwd hoe de auto er dan uit ziet.

Beste, in september 2010 heb ik mijne kia sportage besteld en ik heb sterk getwijfeld tussen het kleur Darkgun metal of Phoenix silver. Ik heb het kleur gezien onder een blauwe hemel en vond het een mooi kleur, maar doordat deze nogal donker is en je de zwarte omlijsting rondem de wielen en onderkant van de wagen in contrast minder goed ziet, heb ik voor het Phoenix silver gekozen. Maar als je daar geen belang aan hecht dan heb je een mooi kleur gekozen!

Dus ik heb geen foto voor je, maar 'k wou je dit toch even zeggen.

Geplaatst

Ik heb ook voor dezelfde keuze gestaan darkgun metal of Phoenix silver en heb uit eindelijk voor darkgun metal gekozen. Dit ook omdat mijn vrouw een zwarte ook heel mooi vond. Helaas had de dealer hem niet staan in die kleur dus ik mis nog het geheel plaatje.

Geplaatst
Hmmmm misschien dan toch de verkeerde kleur gekozen.

Nee hoor (ik heb dezelfde kleur gekozen :mrgreen: ). Ik denk dat je de kleur het best kunt omschrijven als donker grijs/blauw. Afhankelijk van de lichtinval krijg je een (zeer) donkerblauwe schijn.

Ik weet niet waar je woont, maar bij de dealer in Kaulille (net over de grens bij Weert) staat er

Geplaatst

Helemaal mee eens. Nu vind ik de dark gun metal ook mooi dus gaat het helemaal goed komen. Weert is alleen te ver voor mij. Heb je misschien niet een foto voor mij zodat ik kan zien hoe die mooie kleur er uit ziet :-).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...