kia picanto men Posted September 28, 2006 Posted September 28, 2006 ik heb al ik rem piepende remmen heeft iemand ook dit probleem?? ook hoor je ze af en toe als je rem soort van schaven kan iemand vertellen of die ook dat probleem he garage gaat ze nou schuren zeggen ze (slijpen) is dit goed??? alvast bedankt Quote
Rio-man Posted September 28, 2006 Posted September 28, 2006 Schavende remmen? Als dit ijzer op ijzer is dan moet je de remblokken vervangen. Piepen valt weinig aan te doen. Er komt vocht op de schijven en dat hoor je. Onze Rio heeft 't ook als 't een nacht vochtig is geweest Quote
Anoek Posted September 28, 2006 Posted September 28, 2006 Hallo, Onze remmen schaven al vanaf het begin. Schijnt een kwaaltje te zijn. Heb het weleens nagvraagd en in de grage vertelde ze dat ik dan maar 1 keer stevig moest remmen en dan zou het voor die dag wel over zijn??????? Prima en professionele oplossing lijkt mij? Nou ja hij remt in ieder geval prima. Groetjes. Quote
kia picanto men Posted September 29, 2006 Author Posted September 29, 2006 nee de remblokken zijn nog helemaal goed maar toch schavend geluid en piepen??? dat hoort toch niet das onmogelijk dat ze dat verkopen zo dan rioman zoiets hoort stil te zijn vind ik kia picanto men Quote
Rio-man Posted September 30, 2006 Posted September 30, 2006 Dat gepiep is een kwaaltje waar elke auto met een bepaalt soort remmen wel eens last van heeft.. Quote
Recommended Posts