KiaVenga12 Geplaatst 10 November, 2010 Geplaatst 10 November, 2010 Ik lees net ergens op dit forum: 'Automatisch herstart als je de motor door eigen toedoen per ongeluk hebt laten afslaan': Stel, je zet' m in de achteruit en je laat de koppeling een tikkeltje te snel opkomen. Boem! De motor slaat af. Je drukt de koppeling in, haalt 'm uit de achteruitversnelling, koppeling weer in en hupp, de motor start weer VANZELF! Kan iemand me vertellen waar ik die functie in de handleiding vind? Quote
Smart Geplaatst 10 November, 2010 Geplaatst 10 November, 2010 Dit heeft te maken met het ISG systeem. Ik heb ook weleens geprobeerd ergens weg te rijden toen de motor plotseling afsloeg. Gewoon te weinig gas gegeven in een diepe kuil. Toen de koppeling ingedrukt en de motor startte binnen een half seconde opnieuw. Ik was ook even verbaasd, maar dat is dan het voordeel van ISG. Quote
Venga OK Geplaatst 10 November, 2010 Geplaatst 10 November, 2010 Bij mij idem zoals Smart het beschrijft. Waar en of het in de hansleiding staat weet ik niet. Dat het wel werkt is mooi meegenomen! Groet, Peter Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.