rvroijen Geplaatst 5 April, 2011 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2011 Inmiddels is de autoradio vervangen, ergens half februari volgens mij. Of het aan de brief lag weet ik niet maar ik kreeg een belletje van de dealer. Twee weken later een excuusbrief van Kia Nederland met een waarde coupon van € 50,00. Helaas ook de laatste omruil actie heeft niet het resultaat geboden waar ik op hoopte. Na twee weken begon de rechter voor speaker uitval te tonen en ook de hoge toon speaker rechtsvoor kreeg kuren. Het ene moment wel het andere moment gen geluid uit deze dingen. Weer een afspraak gemaakt met de dealer en deze afgelopen donderdagavond (i.v.m. ratel geluid uit de motor)alvast naar de garage gebracht. Vrijdag is men begonnen met het zoeken naar de storing en is tot vandaag er nog steeds mee bezig. Ook Kia is erbij betrokken er wordt over en weer gebeld en met schema's geschoven. Ik kan niet anders zeggen dan dat mijn dealer alles doet om het probleem te vinden. Afgelopen zaterdag kon ik een leenauto ophalen en heb ik gelijk m,n zonnebril uit m,n auto kunnen halen. Dat was slikken, de auto was van binnen hele maal gestript, deurpanelen, middenconsole, dashboard alles was eraf gehaald om de draaidbomen en stekkers te kunnen controleren. Men is nu dus al 3 dagen bezig (zo lang staat deze bij de garage) en zal Kia Nederland een aardige duit kosten, het is tenslotte garantie. In ieder geval ben ik, ondanks de toestand waarin de auto nu verkeerd, blij dat zowel Kia als de dealer er serieus werk van maakt. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Zodra ik de auto weer terug heb zal ik verder berichten, in het topic over het "rateltje" zal ik dan ook iets vermelden. Groet, Ruud van Roijen Quote
Gerard1 Geplaatst 31 December, 2012 Geplaatst 31 December, 2012 Een goede dag, Helaas moet ik de ervaringen van de Dealer Rustman onderschrijven . De Service bulletins worden door hun niet gelezen, wat een paar extra bezoekjes bij Rustman heeft opgeleverd. Onderhoud en reparaties worden slordig uitgevoerd. De laatste reparatie is pas na 3x goed uitgevoerd. Ze zijn welwillend maar slordig. Gr. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.