KiaVenga12 Geplaatst 10 November, 2010 Geplaatst 10 November, 2010 Ik zie toch echt in mijn instructieboekje een afbeelding staan waarop in de kilometerteller naast ODO, dat heb ik ook, nog een mogelijkheid aanwezig is om hier de TRIP-gegevens te laten zien. ODO - TRIP A - TRIP B enz. In mijn boordcomputer staan die weliswaar, maar hoe krijg ik die, als het al mogelijk is, op de aangegeven plek op bijgevoegd illustratie? Quote
Alex VB Geplaatst 10 November, 2010 Geplaatst 10 November, 2010 Als het goed is heb je ergens in de buurt zo'n uitstekend pinnetje waarmee je de dagteller op 0 kan zetten. Met dit pinnetje kan je bij 1 keer indrukken wijzigen tussen ODO- trip A en trip B. Bij langer indrukken zet je de trip A of B op 0. Quote
Smart Geplaatst 10 November, 2010 Geplaatst 10 November, 2010 Nee, dat is onjuist. Trip A + B komen in het display boven de radio-unit tevoorschijn en niet onder snelheidsmeter. Met de knoppen rondom dat display kun je instellingen plegen. De 1e knop is om door de boardcomputer te bladeren. Ik zit mee te kijken, omdat ik ook een Venga 1.4 X-ecutive heb, maar kan zo niet bedenken wat in dat display nog meer afgelezen kan worden. Quote
tonisaez Geplaatst 11 November, 2010 Geplaatst 11 November, 2010 er zijn helemaal geen uitsteek pennetjes in de venga. aleen een knop op het centraal paneel waar "trip" opstaat, en met die moet je alle mogelijkheden van de BC mee sturen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.