Guest V-zesje Posted September 29, 2006 Posted September 29, 2006 Te koop i.v.m. verkoop Sorento Kenwood dubbel din radio/CD/DVD/MP3/WMA DDX7025 550 euro Set originele velgen met nieuwe winterbanden 400 euro Set sneeuwkettingen nooit gebruikt 90 euro Quote
Guest V-zesje Posted October 1, 2006 Posted October 1, 2006 De Kenwood ddx7025 is verkocht. Nu nog een set originele LM velgen met winterbanden en gloednieuwe sneeuwkettingen. Als 1 set 400 euro. Met de banden is 1 x naar Tsjechie gereden. Quote
boer Posted October 16, 2006 Posted October 16, 2006 Heb wel belangstelling voor de set winterbanden en velgen. Quote
wimvantongeren Posted August 15, 2007 Posted August 15, 2007 heb ook interesse in de banden en velgen en kettingen, maar heb geen idee of je bericht inmiddels TE oud is Quote
Jamjok Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 heb ook interesse in de banden en velgen en kettingen, maar heb geen idee of je bericht inmiddels TE oud is Sorry"Wim, maar je bent helaas te laat. Het bericht is ook wel wat verouderd en zou dus verwijderd moeten worden. Ik heb zowel deze velgen met winterbanden als de sneeuwkettingen, ik dacht ergens in september/oktober vorig jaar, gekocht. Sneeuwkettingen heb je met deze winterbanden in de winter in de sneeuw in de alpenlanden niet of nauwelijks nodig. Ook bij mijn vorige auto's (Mercedes, Nissan, Mazda) 's-winters met winterbanden in de alpenlanden geen sneeuwkettingen nodig gehad, maar je bent "verplicht om ze bij je te hebben voor het geval dat .....! Zit je na verkoop met je ongebruikte sneeuwkettingen (elke auto had een andere bandenmaat!) die ook op marktplaats nauwelijks iets waard zijn. Quote
Recommended Posts