AJ Mol Posted October 1, 2006 Posted October 1, 2006 Deze vraag kregen wij van een bezorgde moeder. Hallo allemaal, Ik heb een vraag mijn zoon heeft van een kennis, een mooie oranje witte kia bal gehad, hij is echt een voetballertje van 8 lentes jong, maar nu komt het iemand heeft zijn bal uit onze voortuin gepikt! Mijn zoontje is erg verdrietig want het was een goede bal ommee te ballen zei hij. Nu komt mijn vraag is zo'n bal nog nog ergens verkrijgbaar, of moet ik dan een Kia auto kopen??Ik hoop dat iemand nog zo;n bal heeft en er niets mee doet en aan ons wil verkopen voor een zacht prijsje! Met vriendelijke groet Mariska mama van Lorenzo Iemand een Kiavoetbal over. Stuur dan een e-mail naar mij toe en zal het verder afhandelen. Quote
Rio-man Posted October 12, 2006 Posted October 12, 2006 Misschien kun je het proberen bij de PR afdeling van Kia? Die ballen waren dacht ik promotiemateriaal dus er zit een goede kans in dat je op deze manier een nieuwe bal kunt bemachtigen Quote
AJ Mol Posted October 12, 2006 Author Posted October 12, 2006 Volgens mij al opgelost. Er is een dealer welke een kiabal heeft aangeboden. Helaas heb ik geen reactie gehad, dus weet ik niet hoe het afgelopen is. Quote
Recommended Posts