Guest V-zesje Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 Na 2 jaar naar tevredenheid te hebben gereden dan nu het afscheid... Vanmorgen is mijn Sorento door de volgende eigenaar in ontvangst genomen (en betaald... ) Terugkijkend kan ik gerust stellen dat ik 2 probleemloze jaren in mijn V6 gereden heb, het klokje wat niet juist liep was dan ook de enige storing in die 2 jaar, zelfs mijn automatische airco werkte goed. De afschrijving (13.000 euro in bijna 2 jaar) is het enige minpuntje maar dat weet je met zo'n auto. Ik heb hier op het forum veel nuttige tips en tricks mogen lezen en heb een aangename tijd gehad. Ik wens iedereen verder veel succes met zijn of haar Sorento!! Groeten Eric p.s. de winterbanden met velg zijn nog te koop..... Quote
Guest Two Plugs Posted October 3, 2006 Posted October 3, 2006 En... wat is de opvolger geworden? Quote
Guest V-zesje Posted October 4, 2006 Posted October 4, 2006 En... wat is de opvolger geworden? Volg de Skodarijder..... Een zwarte Octavia kombi 2.0 TFSI RS Leer, Xenon, 18 inch, ESP etc. Volgende week donderdag komt ie... Een heel andere auto, toch veel ruimte (580 liter bak) maar zeker voor mijn vrouw fijner (lees lager) om in te rijden. Maar ik zal dit forum zeker nog blijven volgen, blijft interessant natuurlijk. Groeten Eric Quote
Guest Two Plugs Posted October 7, 2006 Posted October 7, 2006 En... wat is de opvolger geworden? Volg de Skodarijder..... Een zwarte Octavia kombi 2.0 TFSI RS Leer, Xenon, 18 inch, ESP etc. Volgende week donderdag komt ie... Een heel andere auto, toch veel ruimte (580 liter bak) maar zeker voor mijn vrouw fijner (lees lager) om in te rijden. Maar ik zal dit forum zeker nog blijven volgen, blijft interessant natuurlijk. Groeten Eric Die Tschechen doen het zo gek nog niet... Veel suc6 met de nieuwe aanwinst! Quote
BaBaCC Posted October 8, 2006 Posted October 8, 2006 Hoi Eric, Gefeliciteerd met de aanschaf van je nieuwe auto. Zo te lezen een hele mooie en complete Octavia ? een lekkere korte levertijd. Ik wens jou en je vrouw vele fijne en veilige kilometers toe met jullie nieuwe Skoda. Groeten, Barry Quote
Recommended Posts