wimme Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Ik heb in belgie een sportage evogue besteld, en deze heeft lederen zetelbekleding. Toen bekend was dat mijn wagen geleverd was ben ik, vol trots, naar de wagen gaan kijken. Maar toen ik de zetelbekleding zag, viel mij ogenblikkelijk iets op. Op de achterste zetels vertoont het leder op de rugkant van de gehele achterbank ribbels en kreukels (zoals lucht achter het behang als je niet goed gedaan hebt). Het is precies dat het leder niet strak aangespannen is. Mijn vraag is of dit nu normaal is en of jullie ook dergerlijke kreukels in de lederen bekleding hebben. Toen ik mijn dealer daarnaar vroeg, antwoorde hij dat dit van de koude is. Daar heb ik mijn twijfels over, maar een antwoord van jullie collega kia rijders kunnen mij geruststellen als dit bij jullie ook niet allemaal superstrak opgespannen staat? Alvast dank:confused: Bezorgde Belg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KiaZeker Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Zelfs als anderen zeggen dat ze het ook hebben dan is het nog steeds niet normaal. Als het leer bij aflevering al zo is. Dat wordt dan in de loop van de tijd alleen maar lelijker. Zou er wat aan laten doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djake Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 Ik heb zelf ook een evogue met lederen zetels. Bij mij is er niets te zien van kreukels. Weet niet of je ook zetelverwarming hebt achteraan , anders kan je deze opzetten en kijken of de kreukels eruitgaan. Ik heb in belgie een sportage evogue besteld, en deze heeft lederen zetelbekleding. Toen bekend was dat mijn wagen geleverd was ben ik, vol trots, naar de wagen gaan kijken. Maar toen ik de zetelbekleding zag, viel mij ogenblikkelijk iets op. Op de achterste zetels vertoont het leder op de rugkant van de gehele achterbank ribbels en kreukels (zoals lucht achter het behang als je niet goed gedaan hebt). Het is precies dat het leder niet strak aangespannen is. Mijn vraag is of dit nu normaal is en of jullie ook dergerlijke kreukels in de lederen bekleding hebben. Toen ik mijn dealer daarnaar vroeg, antwoorde hij dat dit van de koude is. Daar heb ik mijn twijfels over, maar een antwoord van jullie collega kia rijders kunnen mij geruststellen als dit bij jullie ook niet allemaal superstrak opgespannen staat?Alvast dank:confused: Bezorgde Belg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimme Posted November 21, 2010 Author Share Posted November 21, 2010 Beste Djake Bij u is het leder volledig strak op de rugleuning van de achterste zetels? Geen 'bobbeltjes' te zien enzo.. dan heb ik een probleem. Ik denk niet dat de zetelverwarming zoiets uitvlakt. Dat wordt een goed gesprek met de dealer en/of een aangetekend schrijven dat dit niet in orde is. Zijn nog andere mensen die kunnen bevestigen dat bij hen het leder volledig strak opgespannen is, of juist niet? Alvast dank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwafra Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 Ik heb ook de Sportage 3 met lerenbekleding (aug 2010) en die ziet er super strak uit geen plooien of bobbels te zien...In mijn vorige auto Nissan Qashqai zat ook leren bekleding en na enige tijd (jaren) rekt dat wat op .. en onstaan er wat plooien maar als de auto nieuw is mogen er zeker geen plooien te zien zijn ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 Plaats anders eens foto's wimme. Wat de een kreukels noemt kan de ander strak noemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimme Posted November 21, 2010 Author Share Posted November 21, 2010 Heb ik ook aan gedacht om foto's te nemen, maar de auto staat nog bij de garage (Julien, gent) daar ik deze in januari wil halen, kwestie inschrijving 2011 te bekomen. Dus geen foto's, maar als ik de papieren haal (eind december) om in te schrijven ga ik er wel aan denken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts