Franco Geplaatst 21 November, 2010 Geplaatst 21 November, 2010 Hallo beste Kia rijders, Mijn naam is Franco en hierbij wil ik mij ook even voorstellen aangezien ik sinds gisteren de trotse bezitter ben van een nieuwe Kia Sportage 2.0l exclusive kleur phoenix-silver. Deze wagen heb ik gekocht bij Kia-dealer Winters te Weert. Ik ben daar goed geholpen en ben daar dus uiteindelijk ook geslaagd met inruil van mijn Quote
Micle Geplaatst 21 November, 2010 Geplaatst 21 November, 2010 Franco, Welkom op het forum. Ik wens jou heel veel fijne en veilige km toe. Micle Quote
scorpioshuma Geplaatst 21 November, 2010 Geplaatst 21 November, 2010 Dit klinkt als een pluim voor de sales van deze dealer, nu hopen dat ze deze service ook volhouden tijdens het onderhoud Veel plezier en veilige kilometers Franco en we verslinden de foto's hier met mayonaise en ketchup en de honger naar nieuwe foto's is groot. Quote
Franco Geplaatst 21 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 21 November, 2010 scorpioshuma, ik zal komende week, als het weer het toelaat, een paar mooie foto's maken en op deze site plaatsen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.