D'olde grieze Geplaatst 21 November, 2010 Geplaatst 21 November, 2010 Hallo forumleden, Ik ben Nico, 60 jaren oud of jong en heb me een tijdje geleden al aangemeld. Ook ik heb al zo af en toe dit leerzame forum afgestruind en ontdekt dat hier zeer goede info te verkrijgen is. Zoals gemeld in de koptekst ga ik samen met mijn ex-vriendin in deze auto, uitvoering X-ecutive, rijden waarvan de dealer verwacht dat hij die rond 3 december kan afleveren. Ik heb dit dieseltje intussen bij de dealer zien staan en er alvast een foto van gemaakt. Er moeten nog een trekhaak, hulpveren en stootstrippen op de deuren en op de hoeken van de bumpers worden gemonteerd. Voorgaande auto's waarin ik heb gereden zijn: VW-kever, Peugeot 206, Honda Civic, Opel Kadet, Daihatsu Charade, Citro Quote
Alex VB Geplaatst 21 November, 2010 Geplaatst 21 November, 2010 Welkom en van harte met de aanschaf.. De SW zal jullie bevallen. Quote
Micle Geplaatst 21 November, 2010 Geplaatst 21 November, 2010 Welkom Nico en ex-vriendin. Heel veel lees plezier en veilige kilometers. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.