jjdemul Posted October 4, 2006 Posted October 4, 2006 Ik ben op zoek naar een leverancier voor een dubbel uitlaatsysteem voor mijn Sorento, en dan bedoel ik een enkele of dubbele pijp aan zowel de linker kant als de rechterkant. Wie kan me aan een leverancier helpen??? Alvast bedankt, Hans Quote
Guest ton van der winden Posted October 6, 2006 Posted October 6, 2006 Laat er een maken bij EPS in Hoogezand kan je ook je geluid kiezen en door een betere uitlaat stijgt ook je vermogen door een betere verbranding. Hun motto is "als er ruimte is kunnen we het maken" Kijk maar eens bij Google onder uitlaten eps, dan word je vanzelf iets wijzer groeten Ton Quote
Guest Two Plugs Posted November 7, 2006 Posted November 7, 2006 Simpel: D? KIA tuner van Europa: Maximo Tuning. Heb de uitlaten zelf laten monteren bij Maximo in Bottrop, net over de grens bij Arnhem. Koste 2 jaar geleden 800 Euri. Check ff http://www.maximo-tuning.de/ De Nederlandse fabrikant Laser heeft inmiddels ook een systeem in het sortiment, maar die bestaat uit 2 dubbele pijpen. Dus 4 zichtbare uitlaten aan de achterzijde. Laat je niet foppen door lieden die beweren dat door het monteren van een andere (achter) uitlaat het vermogen stijgt. Daarvoor zul je toch ?cht het motormanagement moeten laten aanpassen (lees: Chip- of stekker tuning). Dat lukt ook niet bij EPS (waar ik overigens vlakbij woon...). Quote
Recommended Posts