Effenix Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Heb sinds vorige week een Kia Sportage. Had vorige week 2 telefoons op bluetooth gezet in de lijst. E Quote
Guest asterix Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Ik kan me haast niet voorstellen dat de BlueTooth koppeling met je cruise control te maken heeft. Ik weet niet of je een automaat of een handbak hebt, maar ik las ergens anders (ander model) dat de cruise control het pas doet nadat je de rem een keer gebruikt hebt. Bij een automaat gaat dat vanzelf (anders krijg je hem niet uit de P(ark)), maar bij een handbak kan ik me voorstellen dat je de rem niet aangeraakt hebt. Misschien dat even controleren? Marcel Quote
Effenix Posted November 28, 2010 Author Posted November 28, 2010 Heb een handbak. Ga het zeker even doen. Ik laat weten hoe dit afloopt. Quote
Peterrrrr Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Ben ik ook wel benieuwd naar ! Heb je navi in je auto ? Welke Nokia heb je ? Quote
Guest asterix Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Heb een handbak. Ga het zeker even doen. Ik laat weten hoe dit afloopt. Overigens zal dat niet het BlueTooth probleem oplossen, maar dan weet je wel dat het niet met elkaar te maken heeft tenminste Marcel Quote
gert Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Ik heb sinds kort een nokia c7 en deze wilde ook niet koppelen met de bluethoot van de carkid. De nokia een keer aan en uit gezet en het probleem was opgelost. Quote
Effenix Posted December 1, 2010 Author Posted December 1, 2010 Ik kan me haast niet voorstellen dat de BlueTooth koppeling met je cruise control te maken heeft. Had het ook niet maar ik constateerde het direct na elkaar. Ik weet niet of je een automaat of een handbak hebt, maar ik las ergens anders (ander model) dat de cruise control het pas doet nadat je de rem een keer gebruikt hebt. Bij een automaat gaat dat vanzelf (anders krijg je hem niet uit de P(ark)), maar bij een handbak kan ik me voorstellen dat je de rem niet aangeraakt hebt. Misschien dat even controleren?Marcel Ik heb het even gecontrolleerd. Inderdaad is de cruise control niet te "setten" als je niet eerst 1 keer de rem hebt aangeraakt nadat je gestart hebt. Goede tip Marcel. Dank Quote
Recommended Posts