frankydb Geplaatst 3 December, 2010 Geplaatst 3 December, 2010 heb verleden winter mijn auto binnen gedaan voor een krakend geluid bij afrijden drempels toen zei de dealer dat het de rubbers waren die wisten van de kou toen zijn deze gesmeerd en wag was het geluid maar nu 1jaar later bij koud weer terug ,,begind het terug te kraken moet je dan elk jaar terug die rubbers smeren ,,, iemand ook het zelfde probleem Quote
bigwade Geplaatst 3 December, 2010 Geplaatst 3 December, 2010 Zelfde hier..... Kennelijk moet dat elke winter gedaan worden, niks ernstigs dus. Quote
mwetering Geplaatst 3 December, 2010 Geplaatst 3 December, 2010 Om welke rubbers gaat het eigenlijk ik heb er ook last van. Zowel voor als achter. Kan het met WD40? Quote
frankydb Geplaatst 3 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 3 December, 2010 zelf weet ik niet welke rubbers het zijn maar ze hebben 1 uur nodig bij de dealer om deze te smeren echt wel lang vind ik maar ja is in garantie kost niets Quote
Gast Gerard K Geplaatst 3 December, 2010 Geplaatst 3 December, 2010 Hi, hier is in het verleden al veel over geschreven en gesproken. Smeren help soms, maar soms ook niet. Ik weet wel dat Sportages uit Quote
John Cassels Geplaatst 3 December, 2010 Geplaatst 3 December, 2010 Krakend geluid achteraan ??:- In ons sportage is dat mijn vrouw van de achterbank !. Quote
betominice Geplaatst 3 December, 2010 Geplaatst 3 December, 2010 zoals Gerard K al zegt smeren helpt niet rubbers laten vervangen en je ben er van af . greetz Betominice Quote
Biersmurf Geplaatst 5 December, 2010 Geplaatst 5 December, 2010 Hier kraken ze ook ik ga ook eens informeren bij m'n dealer (smeren/vervangen). Quote
Arista Geplaatst 6 December, 2010 Geplaatst 6 December, 2010 Kan je zelf ook makkelijk ik doe het hier ook zelf voor elke winter. Gewoon insmeren met siliconeolie. Gaat snel hoor. Groeten Nick Quote
frankydb Geplaatst 3 Januari, 2011 Topic Starter Geplaatst 3 Januari, 2011 hallo het zijn de rubbers op de stabilisator stang volgens hun die bij koud weer geluid maken , maar ze hebben gebeld ergens naar kia in de garage waar ik ga en kia wil ze niet vervangen onder garantie , maar ze hebben nu smeersel iets met gravitie is of iets zou langer moeten goed gaan ,maar ik mag wel zolang ik de wagen heb altijd komen smeren graties ,,,, Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.