nollie Posted December 5, 2010 Posted December 5, 2010 hallo allemaal, ik ben arnold 44 jaar en sinds 2 oktober de trotse bezitter van een sportage x-clusive 2.0 black pearle en ben er ongelooflijk blij mee. toen ik hem in de showroom zag staan was ik meteen verkocht en heb hem dan ook gelijk besteld. ik hoop op deze sit veel info te krijgen en de reacties van andere trotse sportage te lezen. groetjes arnold Quote
Micle Posted December 5, 2010 Posted December 5, 2010 Welkom Arnold, Ik kan je verzekeren dat je hier meer dan genoeg info vindt en je geen sec hoeft te vervelen. Graag zien we en paar mooie foto's van jou top auto tegemoet. Veel lees en schrijf plezier, maar voooral veel fijne en veilige km. Micle Quote
Smart Posted December 5, 2010 Posted December 5, 2010 Hallo Arnold, Welkom op het forum. Veel lees- en kijkplezier toegewenst! Quote
Swolluh Posted December 7, 2010 Posted December 7, 2010 Beste Kia rijders! Wij zijn sinds juni 2010 in het bezit van een nieuwe Kia Picanto. Helaas ben ik op deze site ingeschreven omdat we enkel 'problemen' met het autootje hebben. Picanto is bedoeld als 'boodschappen - wagentje', maar wat meer plezier van een nieuwe auto zou fijn zijn! Ik heb een Cee'd station in de lease gereden (werk) en die beviel aardig goed. Op basis van die ervaring hadden wij vertrouwen in de plaatselijke dealer. Verkoop en proefrijden waren prima. Groetjes fam. vdr Velden Quote
Recommended Posts