bigwade Geplaatst 11 December, 2010 Geplaatst 11 December, 2010 (aangepast) Willen jullie USB dingen hier plaatsen ? http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3782 4 pagina's USB lief en leed. Hebben we allemaal wat aan...... En Emile stel je even voor: http://www.kiaclub.nl/forumdisplay.php?f=41 11 December, 2010 aangepast door bigwade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.