beurs175 Geplaatst 13 December, 2010 Geplaatst 13 December, 2010 Hallo, Ik ben dus Frits, a.k.a. beurs175 We waren een van de allereerste die een Kia Sorento 2,5 diesel kochten en nu met de introductie van de nieuwe Kia Sportage hebben we deze tijdens de ronde door het land gekocht begin juni 2010. We hebben deze gekocht om dat we deze auto gewoon heeeeel mooi vinden. Alle verhoudingen aan deze auto kloppen in onze ogen. We hebben hiervoor al vele SUV-achtige auto's gehad, dus deze past in het rijdje. Er is maar een ding wat ons nu tegenvalt en dat is de service c.q. het serieus en pro actief oplossen van problemen door Kia en de dealer. Een rolgordijn voor het panorame dak wat vanzelf opengaat hoort niet. toch kregen we te horen dat we de eerst met deze klacht waren. Hoezo de eersten?? Dat was 4 weken na het afleveren begin augustus!! Bij een nieuw model moet toch iemand de eerste zijn? met een klacht? Geen reden om ons daarmee af proberen te wimpelen. Uiteindelijk komt er dan iemand van Kia Nederland die doodleuk zegt. Is een bekend probleem, maar daar hebben we ( nog ) geen oplossing voor. en nu weer hetzelfde met het brandstof verbruik. maar goed, ik laat het hiet voor nu bij, want bovenal is het een prachtige auto om in te rijden. Ik hoop dat Kia iets vind waarom onze auto zo veel verbruikt. groet beurs175 Quote
Micle Geplaatst 13 December, 2010 Geplaatst 13 December, 2010 (aangepast) Welkom beurs 175 hier op het forum. Ondanks de paar minpunten wens ik jou toch heel veel plezier hier en met je Sportage. Ik kan je helaas geen advies meegeven, maar er zijn hier vast anderen die dat wel kunnen. 13 December, 2010 aangepast door Micle Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.