Mawukje Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 mijn remlicht aan de bestuurders kant doet het niet ik heb het lampje nagekeken (althans denk dat dat de goede is) van ook me normale achterlicht de zekering is in orde weet iemand wat er aan de hand is?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Probeer het lampje toch eens te wisselen. Een kabelbreukje kan ook in de sokkel zitten en dan zie je het niet. Als dit niet het probleem is, controleer dan of alle kabels goed vastzitten. Is dit het geval, controleer dan het punt waarop het licht zijn massa vandaan trekt. Dit soort punten verroesten nog wel eens. Maak dit punt even goed schoon en probeer het dan nog eens. Is dit het ook niet, dan weet ik het even niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D'olde grieze Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 @ Mawukje Met een goedkope multimeter kan ook even meten of je =12V spanning krijgt op de betreffende fitting. Zal je dan wel even hulp moeten hebben van iemand die het rempedaal bedient. Meten is weten als je weet wat je moet meten. Suc6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Virsx Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 Ik reed onlangs (korte tijd) met slechts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mawukje Posted February 13, 2011 Author Share Posted February 13, 2011 de contactjes waren niet goed meer even naar een doe het zelf elektro zaak gegaan nieuwe contactjes gehaald en erop gesoldeerd probleem is verholpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts