Koppok Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Hallo, Ik kwam er bij toeval achter dat er een Kia forum was. Onze Kia is een Carens uit 2005 en heeft inmiddels 92.000km onder zich door zien gaan. Ook is hij vrij dorstig aan de tap met 10,574m Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micle Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Koppok, Hartelijk welkom hier. Ik zou zeggen doe je ding en wens jou nog kei veuuuuul veilige km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koppok Posted December 17, 2010 Author Share Posted December 17, 2010 (edited) Dat is een schoonheid, in onze omgeving rijdt zelden een witte rond! Onze dealer is jammer genoeg gek op alle modellen in grijstinten. Maar dat is dan ook zijn enigste afwijking, hij staat altijd voor je klaar en niets is hem teveel. Edited December 17, 2010 by Koppok spelfout Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micle Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 dat is toch wel het belangrijkste een goede dealer die altijd voor je klaar staat. Ben er ook meteen verliefd op geworden toen ik deze op internet zag staan. Ondaks hij van 2009 is moet ik toch nog ff wachten, want ik kan hem pas 3 jan 2011 ophaeln. Ook kan ik jou vertellen dat ik deze auto bij de dealer in Ijsselstein staat en dat is toch nog ruim 100km enkel van mijn woonplaats. Wat ik hiermee wil zeggen is dat je natuurlijk niet gebonden bent aan de kia dealer bij jou in de buurt. Misschien voor de volgende ga lekker op zoek vanuit je luie stoel met een kaasje of worstje erbij. Mits de volgende splinternieuw wordt, want die kun je natuurlijk in de kleur bestellen die jij wil bij jou dealer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts