kia picanto men Posted October 20, 2006 Posted October 20, 2006 Ik ben bezig met alle kabels trekken (tulp) maar nu wou ik stroom gaan trekken aan de andere kant passagierskant maar hoe kom ik met me rode stroom draad vanuit de motorkap naarbinnen bij me kia?? hoop dat je me wilt helpen want ik kan nergens een gaatje vinden gr kia picanto men Quote
Tazteam Posted October 20, 2006 Posted October 20, 2006 Kijk even in mijn dagboek op pagina 2, daar staan een aantal foto's om de kabel binnen te krijgen. Simpele uitleg: Auto op krik bij linkervoorwiel. Linkervoorwiel verwijderen. Binnenspatbord verwijderen. Dan kan je kabel langs de bestaande kabelboom laten lopen. Een klein gaatje prikken in het grote doorvoerrubber. En dan kom je uit ver weg achter je dashboard binnen. Dit is de enige manier om binnen te komen ZONDER te boren. Al met al een operatie van ca 2 a 3 uur met een beetje gereedschap, zonder gereedschap of enige technische kennis...............heel veel sterkte. Hier wat extra foto's: Eerst Linkervoorwiel demonteren Binnen spatbord eruit halen Hier de originele kabelboom door het spatbord, rechts zie je al het doorvoerrubber Nieuwe kabel langs de Kia kabelboom gelegd Hier zie je het begin van de kabel wat door het rubber gaat, je moet het wel een beetje waterdicht afwerken, anders ga je problemen krijgen. Hier de kabel door het rubber, is waterdicht en je hoeft NIET te boren. Een andere oplossing is er niet, helaas Succes. Philip Quote
Recommended Posts