Derkie Posted December 21, 2010 Posted December 21, 2010 Bij de montage van andere wielen met winterbanden (zonder sensoren voor te lage bandenspanning) rekende ik op de waarschuwing dat de sensoren ontbreken of niet funktioneren of iets dergelijks , zoals ik bij mijn C5 gewend was. Zitten in de originele zomerwielen/banden waarmee de Sportage afgeleverd wordt nu wel of geen sensoren. Dan wel is het systeem defect. Boekje is niet duidelijk; indien van toepassing; ja dat zou ik wel's willen weten. Derkie Quote
lucsandy Posted December 21, 2010 Posted December 21, 2010 Hallo Kan soms even duren voordat hij de foutmelding geeft als er zeker geen sensoren inzitten groeten Luc Quote
Derkie Posted December 21, 2010 Author Posted December 21, 2010 Na 3 weken mag hij het toch wel's melden Quote
ger.w. Posted December 21, 2010 Posted December 21, 2010 Staat niets over in de specs. (brochure) Wordt waarschijnlijk in Nederland niet geleverd. Quote
Kia Fan Posted December 21, 2010 Posted December 21, 2010 Volgens mij zit het er idd niet in op de NL uitvoeringen toen ik nog bij Kia werkte zat het er ook nooit in dat bestelde de importeur nooit mee. Wel meer dingen.... bijv. klapsleutel en keyless entry bestelde ze ook nooit.... Quote
cycloon60 Posted December 22, 2010 Posted December 22, 2010 Maar het systeem werkt toch niet met een sensor in de band? Wat ik weet van het bandendruk systeem is dat deze de omwentelingen van alle banden bij houd. Dus wanneer er 1 band zachter wordt dat zou de omwenteling anders zijn dan de andere banden. Dit is mij ooit eens verteld door een garage. Quote
Derkie Posted December 22, 2010 Author Posted December 22, 2010 meerdere systemen: systeem van het meten van de omwenteling van de band bestaat zowel als het systeem van sensoren in de ventielen aan de binnenzijde van de band Sportage beschikt er kennelijk niet over Visuele controle dan maar Quote
Recommended Posts