Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

:D Hallo

Ben sinds 2 weken in het bezit van een Kia Venga en heb bij de dealer een trekhaak erbij onderhandeld, ga deze zelf monteren maar heb begrepen dat er een stukje uit de bumper moet worden gezaagd en nu is mijn vraag heeft iemand foto's waar dit op te zien is want ik wil het wel netjes doen.

Alvast bedankt voor reactie's

Posted

Dat zou normaal gesproken in de montage handleiding moeten staan, waar en hoeveel je moet uitzagen

Posted

Ha Kiafrans,

Ik heb een Venga met trekhaak maar er is helemaal niets uit de bumper gezaagd. de Dealer heeft hem er gewoon keurig onder gemonteerd.

Kijk ook eens op de site bij Kia onder Accessoires. staat een keurig foto bij voor een vaste haak of afneembaar.

Gr Labwerf

Posted

Ja mijn zoon en schoonzoon zijn allebei automonteurs maar wel bij andere dealers.:-P

In de handleiding staat inderdaad dat er een stukje uit de bumper gezaagd moet worden maar dat zou een stuk van 7 bij 9 cm moeten zijn en dat vind ik wel veel vandaar mijn vraag.

Posted

ha kia frans,

ja ik heb een vaste trekhaak, zie foto ( van website Kia) deze zit met zijn hals net onder de bumper gemonteerd, niks zagen en hakken gewoon strak er onder.

Gr Labwerf

post-2650-1297853384,16_thumb.jpg

Posted
Bedankt voor de reactie's nu ik dit gezien heb moet het lukken zonder te zagen.:-D:grin:

Kan iemand met een trekhaak onder z'n Venga misschien even een camera onder de achterzijde van de auto houden om Kia Frans ff te helpen?

Als ik zie hoe dicht de tekhaak onder het zwarte bumperdeel zit, dan ben ik bang dat je toch iets moet doen aan het gedeelte van de bumper dat verder onder de auto loopt... Heb nog gekeken via google of ik een plaatje van onder de auto kon vinde na inbouw trekhaak, maar helaas...

Greot,

Peter

Posted
Bij de afneembare trekhaak die ik heb snijden ze een stukje uit het zwarte gedeelte van de bumper. 5 x 3 cm

Da's gelukkig niet zo veel. Blijft de bumper lekker stevig.

Peter