Jump to content

Recommended Posts

Posted

puzzelritApartsAutomaterialen.jpg

Hallo allemaal, hierbij geef ik iedereen de gelegenheid om zich in te schrijven voor de Aparts Automaterialen Puzzelrit. Deze wordt gereden op 19 november 2006. Inschrijven kan bij aparts

Het is een algemene puzzelrit, dus alle soorten auto's mogen meerijden.

De flyer is te verkrijgen bij Aparts Automaterialen maar je kan hem ook ontvangen via

evenementen@opelclub-rijmond.nl . Dan kan je hem thuis uitprinten en inleveren bij Aparts Automaterialen.

Voor vragen kun je altijd even bellen met Aparts Automaterialen: 010 - 4778888

Met Vriendelijke Groeten,

Diana Verheul

[/img]

Posted

Wij hebben ons ingeschreven, lijkt me leuk weer eens wat andere "puzzelaars" te ontmoeten.

Tevens kunnen we eens kijken hoe "anderen" zo'n rit in elkaar zetten.

Hopelijk een beetje redelijk weer.

Philip

• 2 weeks later...
Posted

Ik heb mij ook op gegeven. Het is toch zowat een thuiswedstrijd.

Verder ben ik ook benieuwd wat zij er van maken.

• 2 weeks later...
Posted

Vandaag was het dan zover, de puzzelrit in Rotterdam.

Leuk ontvangen bij Aparts, en een nette showroom.

Leuke route gereden veelal over smalle wegen rond Rotterdam, en zo zie je maar weer dat zelfs zo'n grote stad als Rotterdam veel landelijke gebieden heeft die zeker het bezoeken waard zijn.

Onderweg werd op diverse plaatsen de puzzelaars verrast met wat spelletjes, en ik denk dat over het eieren overgooien nog lang nagepraat gaat worden.

Jammer dat de feitelijke rit kort was, maar ook hiervoor de oplossing......iedereen was vroeg terug en kon de prijsuitreiking ook een heel stuk vroeger.

Langs deze weg danken wij Aparts en de Opelclub voor de uitnodiging en een goed verzorgde puzzelrit.

Philip, Agnes en Sebastiaan

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...