Venga1 Geplaatst 11 Januari, 2011 Geplaatst 11 Januari, 2011 Graag zou ik van de Kia Venga eigenaren willen weten na hoeveel km de grote problemen te voorschijn zijn komen Dan heb ik het niet over de "reguliere" modificaties, maar na dingen die apart zijn Als voorbeeld b.v. Als voorbeeld het klapperen aan de voorkant Het rammelen van het dashboard het zwaar lopen van het rechter raam Graag kilometer stand en stand vanaf waar de problemen ontstonden Ik rij niet heel veel, ik heb de auto nu 1 jaar, en heb 14000 km gereden De boven genoemde punten heb ik nog niet, maar het lijkt er een beetje op dat de problemen pas na een tijd ontstaan Ik hoor het heel graag!! Quote
riodriver Geplaatst 11 Januari, 2011 Geplaatst 11 Januari, 2011 lol meteen al,maar ik had een mooie demo op het oog,maar ehhhhh ik laat deze maar staan ,als ik zie wat ik allemaal lees over de venga. Quote
a3vanbuuren Geplaatst 12 Januari, 2011 Geplaatst 12 Januari, 2011 Als voorbeeld het klapperen aan de voorkant: na ca.5000 km Het rammelen van het dashboard: geen last van het zwaar lopen van het rechter raam: vanaf begin Groet A3 Quote
lucsandy Geplaatst 12 Januari, 2011 Geplaatst 12 Januari, 2011 (aangepast) 1 klapperen voorkant tot nu toe geen last 2 aanlopen r ruitmotor vanaf dag 1 opgelost 3 rammel dashboard 4000km was opgelost maar is er weer 4 uitvallen cruise control 4000km 5 vermogen verlies + niet reageren op gaspedaal vanaf dag 1 opgelost 6 kofferplank vanaf dag 1 opgelost groeten Luc 13 Januari, 2011 aangepast door lucsandy Quote
frans51 Geplaatst 12 Januari, 2011 Geplaatst 12 Januari, 2011 Graag zou ik van de Kia Venga eigenaren willen weten na hoeveel km de grote problemen te voorschijn zijn komenDan heb ik het niet over de "reguliere" modificaties, maar na dingen die apart zijn Als voorbeeld b.v. Als voorbeeld het klapperen aan de voorkant Het rammelen van het dashboard het zwaar lopen van het rechter raam Graag kilometer stand en stand vanaf waar de problemen ontstonden Ik rij niet heel veel, ik heb de auto nu 1 jaar, en heb 14000 km gereden De boven genoemde punten heb ik nog niet, maar het lijkt er een beetje op dat de problemen pas na een tijd ontstaan Ik hoor het heel graag!! Bij mij begon het zo rond de 10000km als eerste de R raammotor,toen alarmlampjes dashbord voorkant bumper totaal los zitten toen schakelen van 1 naar 2 met een kraak nu weer harde bonk voorkant op bestraten wegen ramelbak. Plaatwerk voorspatborden wat niet mooi aansluit. Dit zijn de mankementen buiten de modificatie die de venga al gehad heeft. Ik ben niet te vreden over deze venga heb het idee of ik in een auto rijdt waar een km stand van 100000 km mee gereden is zo gevoel heb ik bij mijn venga terwijl ik hem als nieuw heb gekocht met 0 km stand. De nodige keren bij de dealer geweest conclusie van de dealer zo worden de venga,s gebouwd. Ik denk ook niet dat ik de venga lang in mijn bezit zal houden. Quote
Ben Geplaatst 12 Januari, 2011 Geplaatst 12 Januari, 2011 Mijn Kia Venga 1.6 heeft er nu 17000 km op zitten. Afgelopen koude periode had ik een rammel in mijn linker voorportier. het bleek mijn ijskrabber te zijn, die los in het deurbakje lag. Alle gekheid op een stokje. Mijn Venga rijdt fantastisch. Ik geniet van de cruise control. Ik geniet van de Esp bij glad weer. Ik geniet van de mooie rechte laadruimte als de achterbank neergeklapt is, zodat mijn twee grote honden een fantastisch vervoermiddel hebben. Ik heb een goed navigatiesysteem, in ieder geval beter als mijn vorige systeem (Pioneer). Ik geniet van mijn afneembare trekhaak en wegdraaibare contactdoos. IK geniet van de goede service van Kia Mannekes in Waddinxveen. Ik betaal met genoegen voor mijn beurt om de 15.000 km, zodat de auto als een zonnetje blijft rijden. Hiervoor ook met veel plezier gereden met Kia Magentis. Enige nadeel van mij huidige auto is het traag ontwasemen van de ramen. Ik denk dat dit mogelijk te wijten is aan het glazen Panoramadak. Alles bij elkaar genomen een tevreden eigenaar! Gegroet O sombere Venga-rijders Quote
Kia frans Geplaatst 14 Januari, 2011 Geplaatst 14 Januari, 2011 Hallo Mijn auto had 30000 km op de teller toen ik hem kocht (company-car) en was 10 maanden oud en is nu 1 maand in mijn bezit ik ben zeer tevreden over de auto en heb echt het idee in een nieuwe auto te rijden. Het enige waar ik mee zit is de plank van de kofferruimte als deze op de hoge stand staat zakt hij een beetje door en als mijn 2 honden er dan inzitten (samen ongeveer 55 kg) valt ze ooit van de randen en dan is het paniek achterin, volgens de dealer is de modificatie uitgevoerd maar ik kan dit niet controleren omdat ik niet weet hoe het was. Heeft iemand een foto van voor en na de modificatie dan zie ik die graag verschijnen. Verder nog een opmerking, er zijn diverse problemen aan gehaald maar neem maar van mij aan dat dit niet alleen bij Kia het geval is. Het belangrijkste is hoe lost de dealer het samen met Kia op!!! Quote
Remko .me Geplaatst 14 Januari, 2011 Geplaatst 14 Januari, 2011 Ik zal morgen even foto's maken.. Ik weet eigenlijk niet hoe dat zit..! Quote
Kia frans Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 De foto's geven aan dat alles hetzelfde is als bij mij dus toch nog maar eens vragen naar de modificatie Quote
kiavenga2014 Geplaatst 27 Oktober, 2025 Geplaatst 27 Oktober, 2025 Ik vind het gaspedaal van mijn kia venga uit 2014 erg ver naar rechts zitten, verstopt achter het heuveltje, waarbij mijn voet altijd scheef op t pedaal staat. Irriteer me er enorm aan Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.