Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mijn naam is Steven

ik woon in de regio van Turnhout in Belgie

en ben hier terecht gekomen door mijn intresse in de nieuwe sportage

Posted

Welkom Steven.

Tip met de zoekfunctie (rechts boven) kun je veel info vinden mbt de Sportage

• 4 weeks later...
Posted

bij deze laat ik weten dat er hier geen Kia Sportage zal komen

de kia heeft het onderspit moeten delven tegen de Hyundai iX35

De kia heeft het verlies mede te danken aan de "?vriendelijkheid?" van een verkoopster van de kia garage in de regio van Turnhout

jaja ik weet het, er zijn nog meerdere kia garages in de buurt

maar de andere garage lag 30 km van de deur en helemaal uit de richting

toch heb ik hier met plezier gelezen en de nodige info opgedaan

veel plezier verder met dit mooie forum

steven

Posted

Tja Steven, veel plezier op het Hyundai Forum dan! Is wel wat gezapiger hoor!:wink:

Posted
bij deze laat ik weten dat er hier geen Kia Sportage zal komen

de kia heeft het onderspit moeten delven tegen de Hyundai iX35

De kia heeft het verlies mede te danken aan de "?vriendelijkheid?" van een verkoopster van de kia garage in de regio van Turnhout

jaja ik weet het, er zijn nog meerdere kia garages in de buurt

maar de andere garage lag 30 km van de deur en helemaal uit de richting

toch heb ik hier met plezier gelezen en de nodige info opgedaan

veel plezier verder met dit mooie forum

steven

Ik vind het maar wat zwakjes.Ik weet dat er niet zoveel Kia-garages zijn als je het vergelijkt met sommige andere merken maar als je op de Belgische Kia-site je woonplaats ingeeft krijg je een reeks adressen van dealers in je streek.Ik had bij mij al vijf dealers in een straal van 15km.Toch niet zo ver of het zou moeten zijn dat je ze te voet doet:lol:.

Dus als er een dealer niet vriendelijk zou zijn is dat pech voor hem en koop ik bij een andere.

Ik heb eens gekeken voor Turnhout en ik kreeg op de Kia-site vijf dealers in een straal van 35km.Dus een zwak excuus om eigenlijk te zeggen dat mevrouw liever de Hyundai wou:twisted::lol:;).

Posted
Dus een zwak excuus om eigenlijk te zeggen dat mevrouw liever de Hyundai wou:twisted::lol:;).

Volgens mij heeft hij zijn vrouw niet genoemd in dit topic! Of weet jij meer?

Posted
Ik vind het maar wat zwakjes.Ik weet dat er niet zoveel Kia-garages zijn als je het vergelijkt met sommige andere merken maar als je op de Belgische Kia-site je woonplaats ingeeft krijg je een reeks adressen van dealers in je streek.Ik had bij mij al vijf dealers in een straal van 15km.Toch niet zo ver of het zou moeten zijn dat je ze te voet doet:lol:.

Dus als er een dealer niet vriendelijk zou zijn is dat pech voor hem en koop ik bij een andere.

Ik heb eens gekeken voor Turnhout en ik kreeg op de Kia-site vijf dealers in een straal van 35km.Dus een zwak excuus om eigenlijk te zeggen dat mevrouw liever de Hyundai wou:twisted::lol:;).

De andere dealer was in Geel en ligt voor mij uit de richting .

Als je auto dan binnen moet voor onderhoud en het duurt te lang om er op te blijven wachten kan je altijd iemand lastig vallen om je daar op te pikken en nadien er terug heen te brengen .

niet iedereen heeft 2 auto's in zijn bezit hoor.

dat speelt voor mij ook een grote rol bij de aankoop van een auto.

het heeft altijd gegaan tussen de Kia en de Hyundai .

De hyundai heeft een hogere basisprijs als de Kia en toch was hij in aankoop een pak goedkoper dan de Kia.

en ja kia heeft dan weer 7 jaar (of 150.000 km) waarborg en hyundai maar 5 jaar maar wel onbeperkte km.

en naar ik begrepen heb zijn de motoren en een hoop onderdelen van kia en hyundai dezelfde , dus zal ik mij geen zorgen moeten maken he.

De hyundai garage ligt dan nog op de weg naar mijn werk.

als kia garage een zelfde prijs had kunnen geven als hyundai en ze waren een pak vriendelijker geweest dan had het een kia geweest

Posted
Volgens mij heeft hij zijn vrouw niet genoemd in dit topic! Of weet jij meer?

Was maar een grapje;).Hij heeft ook verduidelijkt dat het ging tussen de twee merken(wat ik ook al dacht).Als je anders je zinnen op