Rio-man Posted November 4, 2006 Posted November 4, 2006 Ik vraag me af, welke digitale camera Kia bij de Carens cadeau geeft Quote
BaBaCC Posted November 5, 2006 Posted November 5, 2006 Hoi Rio-man, De gratis digitale camera krijg je alleen bij de ankoop van het nu "verouderde" type Carens en dus niet bij bij de aanschaf van de onlangs ge?ntroduceerde nieuwe. Onderstaande trof ik aan onder "Kia acties" op de site van mijn dealer. Koopt u in de actieperiode een nieuwe Picanto, Rio, Cerato of Carens (uitgezonderd de nieuwe Carens), dan krijgt u een digitale camera cadeau! Met 4 Megapixels, 5 x continue digitale zoom, 16 MB intern geheugen en de mogelijkheid om filmpjes op te nemen. Hopelijk heb je er iets aan. Groeten, Barry Quote
Tazteam Posted November 5, 2006 Posted November 5, 2006 Ik vraag me af, welke digitale camera Kia bij de Carens cadeau geeft Wordt Rio-man straks Carens-man??? Philip Ps. je koopt toch geen auto omdat je een digitale camera cadeau krijgt. Quote
Rio-man Posted November 6, 2006 Author Posted November 6, 2006 Wordt Rio-man straks Carens-man??? Zit er waarschijnlijk wel in ja.. Ps. je koopt toch geen auto omdat je een digitale camera cadeau krijgt. T?????rlijk wel Nee ik was er gewoon benieuwd naar. Quote
BaBaCC Posted November 7, 2006 Posted November 7, 2006 Een vriend van me heeft vorige week de nieuwe Carens besteld. Omdat hij een schuif-/kanteldak af fabriek wil hebben, is de levertijd 5 maanden. De auto wordt ergens in maart 2007 geleverd. Is wel een hele mooie, ruime auto en fraai uitgevoerd. Succes Rio-man of aspirant Carens-man! Groeten, Barry Quote
Recommended Posts