Kia frans Posted January 14, 2011 Posted January 14, 2011 Hallo Ik ben Frans uit Weert en in het bezit van een Kia Venga 1.4i 16V X-TRA airco. van 02-2010 sinds 12-2010 Ik ben overgestapt van Franse auto's naar Kia en tot nu toe best tevreden. Ik vind dit forum zeer waardevol en zal proberen om ook een positieve bijdrage te leveren.;) Quote
Smart Posted January 14, 2011 Posted January 14, 2011 Hoi Frans, welkom op het forum en gefelicteerd met je nieuwe aanwinst. Ik wens jou veel en veilige km's toe. Plaats je ook wat foto's van je Venga? Quote
Alex VB Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 Welkom Frans, Midden-Limburg wordt ook steeds beter vertegenwoordigd... Ik wens je veel plezier met je nieuwe aanwinst en vooral veel veilige en prettige kilometers. Mogen deze schade en storingsvrij zijn.. Quote
Dutchy Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 Welkom Frans, Gefeliciteerd met je kia venga;) Quote
Recommended Posts