Diekje10 Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 Hallo, ik ben Ben en heb, samen met mijn vrouw, een Kia Soul aangeschaft. Afgelopen zomer kwamen we een Soul tegen in Bernkastel (aan de Moesel) en waren direct gek op het smoelwerk van de auto. Na wat wikken en wegen (onze oude auto kon nog wel wat langer mee) hebben we toch besloten een nieuwe Extra 1.6CVVT te kopen. Op 7 januari hebben we hem mogen ophalen en hij bevalt uitstekend. Quote
Micle Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 (edited) Welkom Diekje en Ben, Fijn dat jullie zo tevreden zijn over de Kia. Ik wens jullie heel veel lees en schrijf plezier. Wij zijn dol op foto's dus mocht je die mogelijkheid hebben schiet een paar mooie pic's van jullie prachtige auto en show ze hier met vol trots. Ten slotte wil ik jullie een behouden vaart..........euuuhhh bedoel veel vlekke loze, maar vooral veilige km wensen. Edited January 17, 2011 by Micle Quote
Dutchy Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 (edited) Welkom Diekje, Geniet van je nieuwe kia soul;) Edited January 17, 2011 by Dutchy Quote
Recommended Posts